باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا

تاریخ: 13 آذر 1404

سایپا در خانه مغلوب سپاهان شد

تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر مردان در سالن شهید گل عباسی ورامین میهمان سایپا تهران بود.

 

ناظر فنی این دیدار خلیل یگانه مجد بود و علی یاوری به عنوان ناظر داوری عمل کرد. قادر صادقی و وحید خراسانی نیز داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

 

رضا صفایی سرمربی سایپا تهران در ابتدای این مسابقه از ترکیب مجتبی قلی زاد (کاپیتان)، امیر خداپرست، مهرداد شیبانی، میلاد مومنی، امیر افشار، احد رضایی و رضا اصلانی (لیبرو) استفاده کرد.

 

نارنجی پوشان به رغم میزبانی در ست اول و دوم ۲۳ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵ مغلوب میهمان خود شدند.

 

تیم سایپا در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید تا دومین ست برده خود در این فصل را ثبت کند و در مسابقه با فولاد مبارکه سپاهان دو بر یک شود.

 

ست چهارم این دیدار ۲۵ بر ۲۱ به سود سپاهان تمام شد تا سایپا در بازی خانگی سه بر یک مغلوب حریف شود و همچنان بدون برد و در جدول مسابقات باقی بماند.

 

این مسابقه که ۷۰۰ تماشاگر در سالن شهید گل عباسی داشت به مدت ۱۲۵ دقیقه طول کشید و سه کارت زرد داشت. تیم سایپا اخطار تاخیر گرفت و سرمربی این تیم نیز کارت زرد دریافت کرد و در طرف مقابل امیرحسین فرهادی از تیم سپاهان کارت زرد دریافت کرد.

روتیتر