دايي: سايپا جوان‌ترين تيم ليگ است

دايي: سايپا جوان‌ترين تيم ليگ است

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: در اکثر زمان بازي مالک توپ و ميدان بوديم و تيمش مي‌توانستيم با نتيجه قاطع‌تري پيکان را شکست دهيم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي سرمربي تيم فوتبال سايپا پس از برتري مقابل پيکان در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي بود و دو تيم از دقيقه يک تا ?? فوتبال بازي کردند. پيکان به غير از دو موقعيتي که از زاويه بسته داشت کار خاص ديگري نتوانست انجام دهد و سايپا در اکثر زمان بازي مالک بازي بود.

وي ادامه داد: نخستين بازي بود که ما اين قدر شوت به سمت دروازه زديم. حملات ما به روي دروازه حريف زياد بود و استحقاق ما بيش از يک گل بود. مي‌توانستيم حداقل با نتيجه ? بر صفر يا ? بر صفر پيکان را شکست دهيم. به بازيکنانم خسته‌نباشيد مي‌گويم زيرا نيم فصل سختي را پشت سر گذاشتيم. شما اگر نگاه کنيد مي‌توانيد ببينيد که سايپا جوان‌ترين تيم ليگ است. بازيکنان جوان زيادي داريم که کم‌کم به کار مي‌آيند و سايپا مي‌تواند با اين جوان‌ها روزهاي خوبي را پشت سر بگذارد.

دايي اضافه کرد: مي‌خواهيم در انتهاي فصل نتيجه خوبي بگيريم. با توجه به شرايطي که داشتيم تا امروز هم تيم‌ ما بد کار نکرده است. فراز و نشيب زيادي داشتيم اما ان‌شاءالله اين فراز و نشيب را در نيم فصل دوم کمتر مي‌کنيم. سعي مي‌کنيم در نقاطي که نياز به جذب بازيکن داريم ضعف‌هاي‌مان را بپوشانيم.

دايي درباره شرايط تيم خودش هم گفت: متاسفانه در طول فصل بازيکنان مصدوم زيادي داشتيم. در بازي امروز محمد دانشگر محروم بود،‌ عباس‌زاده مصدوم و چند بازيکن ديگر را در اختيار نداشتيم. شما ببينيد از ابتدا من چه بازيکناني را به ميدان فرستادم و چه بازيکناني در زمين بودند. ما تا امروز بد کار نکرديم اما اگر کمي داوري‌ها مهربانانه‌تر بود حداقل الان بايد با اختلاف شش امتياز بالاي جدول بوديم.

 

وي درباره عملکرد مهدي ترابي هم گفت: مهدي ترابي افت نکرده است. عملکرد او را در سال‌هاي قبل ببينيد. آن چيزهايي که از ترابي مي‌خواهيم به طور کامل انجام مي‌دهد. ما اجازه نمي‌دهيم هر بازيکني هر طوري که دلش خواست بازي کند. ترابي هم در تاکتيک تيمي ما قرار دارد و آن چيزهايي که من از او خواستم به نحو احسن انجام مي‌دهد. مهدي واقعا افت نکرده اما خيلي بهتر از اين‌ها مي‌تواند باشد.

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.