حسین زواری:

از اینکه توانستم در پیروزیهای تیم ملی سهیم باشم خوشحالم

از اینکه توانستم در پیروزیهای تیم ملی سهیم باشم خوشحالم
از اینکه توانستم در دیدارهای تیم ملی جوانان کشور در چارچوب مسابقات مقدماتی آسیا موثر باشم، بسیار خوشحالم.

حسین زواری بازیکن آینده دار فوتبال سایپا که از رده سنی جوانان در بستر این باشگاه رشد و فعالیت داشته است، بعد از درخشش در دیدارهای مقدماتی آسیا با پیراهن تیم ملی به روابط عمومی این باشگاه گفت: خوشبختانه تیم ملی بعد از دیدار با تیم های امارات، قرقیزستان و نپال به رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافت که در حقیقت این دیدارها مهمترین میدان برای کسب سهمیه جام جهانی است.

وی که در دیدار مقابل قرقیزستان موفق به ارسال پاس گل به علیرضا منظمی شد، اضافه کرد: از اینکه توانستم در کسب این پیروزی ارزشمند سهیم باشم خداوند را شاکرم و مطمئن هستم که این امر با حمایت های سایپا برایم میسر شد. چراکه این باشگاه بازیکن ساز که انصافا ارزش و اهمیت بالایی برای رشد و ارتقا ورزشکاران کم سن و سال و پتانسیل های ورزشی قائل است، همیشه با تیم های ملی کشور همکاری کرده و با وجود حضور در رقابتهای مهمی همچون لیگ های برتر رده های مختلف سنی، مخالف حضور ملی پوشان خود در اردوهای تیم ملی نشده شده است.
زواری در خاتمه با اشاره به اینکه اکنون در تمرینات تیم بزرگسالان سایپا نیز حضور دارد خاطر نشان کرد: همین که بازیکن تیم فوتبال پایه در یک باشگاه امید به حضور در رده های سنی بالاتر و راهیابی به تیم فوتبال بزرگسالان آن داشته باشد قطعا انگیزه اش افزایش خواهد یافت. در باشگاه سایپا بازیکنان بسیاری همچون مهدی ترابی ها و کریم انصاری فرد ها بودند که از تیم های پایه به مدارج بالای فوتبال رسیدند و ضمن کسب موفقیت شخصی در موفقیت های ورزشی کشور نیز سهیم بودند.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.