مرتضی فراهانی رئیس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا عنوان کرد;

مدیریت راهبردی و جوان گرایی رمز موفقیت تیم سایپا

مدیریت راهبردی و جوان گرایی رمز موفقیت تیم سایپا

تیم فوتبال سایپا در  نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و در طی سه مسابقه هفت امتیاز کسب کرد.سایپایی ها با شکست ذوب آهن ،نتیجه مساوی برابر گل گهر سیرجان در خارج از خانه و برد دلچسب نساجی قائمشهر  در خانه  حریف ، شگفتی ساخت.

همانطور که مطلع هستید تیم فوتبال سایپا فصل لیگ برتر را با جوان گرایی شروع کرد.کاری که اکثر تیم های بزرگ  ترس از انجام آن دارند ،مدیریت شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با مدیریت  ریسک این مهم را به جان خرید و سکان هدایت تیم را به ابراهیم صادقی سپرد .جذب بازیکن از تیمهای پایه سایپا ،فرصتی بزرگ را در اختیار این جوانان گذاشت.جوانانی که با همت و درایت مدیریت، سالها در این باشگاه برایشان برنامه ریزی و هزینه شده و اکنون در شرایطی هستند که بتوان به آنها میدان داد  تا تلاش های این چند ساله را به منصه ظهور رسانند.

نیم  فصل اول شروع خوبی برای سایپایی ها نبود و  تجربه کم بازیکنان و مهم تر از آن  قضاوت های داوری نادرست که بر هیچ کس پوشیده نیست ،امکان این را به تیم سایپا نداد که در جدول خیلی بالا برود و جایگاه خوبی به دست بیاورد.

مدیریت ارشد باشگاه سایپا با صبر و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم و مشورت با سرمربی تیم ،شرایط مطلوبی را برای بهبود عملکرد تیم در نظر گرفت.از حمایت های معنوی و مادی که در ادامه به آن می پردازیم.

از جمله اقدامات قابل توجه در قبل از شروع نیم فصل دوم  این بود که در این شرایط که می بایستی با نگاه اقتصاد مقاومتی پیش رفت، سایپا چند بازیکن با تجربه را از تیم های لیگ برتری به تیم اضافه کرد تا خون تازه ای در شریان تیم جاری شود.برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی جان تازه ای به تیم جوان پر انگیزه داد.

مدیریت باشگاه در کنار فراهم نمودن این شرایط ، از حمایت های معنوی خود نیز دریغ نکرد و با حمایت های معنوی ایجاد انگیزه در تیم  را  دوچندان نمود.تا جائیکه اعضای هیات مدیره همواره در کنار تیم بوده و  برای بالا بردن روحیه تیم برای بازیهای خارج از خانه نیزدر ورزشگاه حضور یافتند.

نام سایپا بسیار بزرگ است و یکی از تیم های مطرح لیگ برتری است.حال باید مجموعه تیم، وفاداری خود را به باشگاه اثبات نمایند و تا پایان فصل با همین روحیه جنگنده و با  بازی های حساب شده و برنامه ریزی دقیق به جلو گام بردارند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در راستای تحقق شعار پرورش استعدادهای ورزشی اقدامات بسیار بزرگی را انجام داده که به زودی از این اتفاق بزرگ در حوزه ورزش پرده برداری خواهد شد.

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.