در گفتگو با مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا اعلام شد

تیم والیبال بانوان سایپا عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد

تیم والیبال بانوان سایپا عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد
تیم والیبال بانوان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در دور رفت قهرمان نیم فصل شد

مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفتگو با روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اعلام کرد : تیم والیبال بانوان باشگاه سایپا در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور ، توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود نماید.

 مریم هاشمی در ادامه افزود: از هفدهم بهمن ماه تا ۱۵ اسفند ، روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته ، تیم والیبال بانوان سایپا مسابقات دور برگشت خود را در مقابل حریفان برگزار می کند ، سپس راهی پلی‌آف خواهد شد.

 هاشمی همچنین عنوان کرد : خوشبختانه تیم از آمادگی بالایی برخوردار است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و امیدواریم تا تیم بتوانند با قدرت هر چه تمام تر به نتایج دلخواه دست یابد.

 سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در ادامه با اشاره به حاشیه بازی تیم سایپا و ذوب آهن گفت: متاسفانه دخالت های ناظر بازی وهمچنین ایجاد وقفه های طولانی در روند بازی باعث شد تا ما نتیجه را به ذوب‌آهن واگذار کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار مربیان از فدراسیون این است که در بازی های با این سطح  ، از ناظران با تجربه استفاده نماید تا به راحتی نتایج بازی ها تحت تاثیر قرار نگیرد.

 هاشمی در پایان با قدردانی از مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و سایر مدیران این باشگاه اظهار داشت : بی تردید حمایت های همیشگی مدیرعامل محترم و سایر مسئولین باشگاه باعث می‌شود تا ما بتوانیم به نتایج دلخواه دست یابیم و تنها به عنوان قهرمانی فکر کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.