صادقی: فردا دیدار سختی خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با پارس جنوبی جم گفت: بازی خیلی مهمی پیش رو داریم. خوشبختانه روند خوبی داریم و تمام هدف مان حفظ این روند است. تیم پارس جنوبی فوتبال خوبی بازی می کند و در این چند هفته دیدیم که آنها روی زمین خوب بازی می کنند. بازی خیلی سختی پیش رو خواهیم داشت، چون آنها بازیکنان با تجربه و خوبی دارند. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: ما هدف مان این است که خوب بازی کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. برای کسب سه امتیاز تمرین کردیم و فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد و امیدوارم خدا هم کمک مان کند. 

وی درباره اینکه تیم پارس جنوبی بیانیه داده است که به دلیل مشکلات مالی بازی نمی کند و نظر او در این باره چیست، گفت: در خصوص این مسئله قطعاً بعد از بازی مفصل صحبت خواهم کرد. 

صادقی در واکنش به این مسئله که آیا غایبی برای این بازی داشته است، اظهار داشت: همه بچه ها هستند و مشکلی نداریم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص فیلم منتشر شده از حضور مدیر رسانه ای این تیم در تمرین پارس جنوبی، خاطرنشان کرد: این هم مسئله ای است که بعد از بازی درباره آن صحبت خواهم کرد. 

وی درباره اینکه اسکوچیچ سرمربی تیم شده است و به نظر او سرمربی ایرانی برای تیم ملی مناسب بود یا خارجی، گفت: در این مورد باید فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کند. در این خصوص آنها تمام جوانب را در نظر می گیرند. نظر شخصی من که مهم نیست، آنها تصمیم گیرنده هستند و تمام جوانب را در نظر می گیرند. فدراسیون هم مشکلات زیادی دارد و در این شرایط بهترین تصمیم را می گیرند. ما دو دوره جام جهانی بودیم و با اینکه نتایج خوبی در این دو دوره کسب نکردیم، اما فکر کنم مردم از حضور تیم ملی در جام جهانی خوشحال شدند. امیدوارم که شرایطی پیش نیاید که ما از حضور در جام جهانی محروم شویم و شرایط طوری باشد که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم، چون این مسئله خیلی مهم است. 

صادقی درباره دربی پایتخت و اینکه خودش طرفدار کدام تیم است، نیز اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی شود و مردم لذت ببرند. هر تیمی هم که لیاقت دارد برنده شود. من هم سایپایی هستم.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.