بازتاب تمدید قرارداد معنوی‌نژاد با سایپا در رسانه‌های بين الملل

بازتاب تمدید قرارداد معنوی‌نژاد با سایپا در رسانه‌های بين الملل
محمدجواد معنوی نژاد، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران قراردادش را یک فصل دیگر با باشگاه سایپا تمدید کرد. این موضوع بازتاب جالبی در رسانه‌های بين المللي داشت.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛ باشگاه سايپا كه همواره يكي از قدرت هاي واليبال ايران بشمار مي رود، هميشه حامی، رشد و شكوفايي نخبه هاي واليبال ايران بوده است.
بلندقامتان سايپا در فصل جديد واليبال ايران با سرمربيگري مصطفي كارخانه به دنبال كسب نتايج شايسته برند سايپا هستند.
باشگاه سايپا بعد از جذب ستاره هايي همچون شفيعي و موذن به تمديد قرارداد با مردان ارزشمند فصول قبل خود اقدام کرده است .
محمدجواد معنوي نژاد يكي از ستاره هاي با اخلاق واليبال ايران است كه قرارداد خود را يك فصل ديگر با سايپا تمديد كرده است.
تمديد قراردادي كه بازتاب گسترده اي براي سايپا به ارمغان داشته است.
معنوی‌نژاد سابقه حضور در تیم ورونای ایتالیا را دارد و به همین دلیل برخی رسانه‌های این کشور پیگیر آخرین وضعیت این بازیکن هستند. لاگاتزتا دلو اسپورت با انتشار خبر تمدید قرارداد معنوی‌نژاد با سایپا نوشت «دریافت کننده والیبال ایران که از سال ۲۰۱۴ توانست پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند و در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۹ در تیم ورونای ایتالیا حضور داشت، برای فصل آینده قراردادش را با سایپای تهران تمدید کرد.

همچنين سایت مطرح Worldofvolley در واکنش به تمدید قرارداد محمدجواد معنوی‌نژاد دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با نارنجی پوشان پایتخت نوشت: سایپا در حال تبدیل شدن به نسخه مینیاتوری از تیم ملی والیبال ایران است.
این تیم که تاکنون بیشترین ناکامی را در مرحله پلی‌آف و خصوصا فینال رقابت‌های لیگ برتر ایران داشته است، با تمدید قرارداد ستاره‌ای چون محمدجواد معنوی‌نژاد، در فصل جدید این رقابت‌ها نسخه مینیاتوری تیم ملی ایران خواهد بود.
سایپا تا کنون ۷ بار در فینال رقابت‌های لیگ برتر ایران در کسب عنوان قهرمانی ناکام بوده و برای فصل جدید، در کنار جذب ستاره‌های دیگر والیبال ایران، قرارداد معنوی‌نژاد ۲۴ ساله را نیز به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.