رئیس آکادمی والیبال شرکت فرهنگی ورزشی سایپا:

کارخانه بازیکن سازی والیبال راه اندازی مي شود

کارخانه بازیکن سازی والیبال راه اندازی مي شود

مشاور مدیرعامل و رئیس آکادمی والیبال شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معتقد است که امروز ورزش به یک صنعت تبدیل شده است و باشگاه سایپا نیز با علم به این موضوع، دنبال ایجاد کارخانه تولید بازیکن با جذب و پرورش استعدادهای والیبال این مرز و بوم می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، محمد وکیلی، با بیان این مطلب گفت: باشگاه سايپا از زير ساخت هاي بسيار مناسبي براي تحقق کارخانه تولید بازیکن والیبال برخوردار است و با توسعه آن مي توان آينده بسيار مطلوبي را براي واليبال سایپا و  ايران متصور شد.

وی که مدیریت تیم های پایه والیبال باشگاه سایپا را نیز بر عهده دارد از فعالیت های زیرساختی برای جذب و پرورش بازیکن های والیبال سخن گفت و اظهار داشت: دستاورد پرورش استعدادهاي ورزشي با ساز و كار فرهنگ غني ايراني و موازين اسلامي و بدون پرداختن به حاشیه ،  ظهور بازيكناني است که اول دارای اخلاق و منش پهلوانی هستند و سپس یک والیبالیست حرفه ای،  آنها می توانند با تکیه بر این موارد مانند پورياي ولي و جهان پهلوان تختي كه نماد غرور ملي کشور هستند خودشان نیز الگوی سایر ورزشکاران باشند.

مربي با تجربه كشورمان، اين موقعيت را براي تمام افراد جامعه كه به رشته واليبال علاقه مند هستند غنيمت شمرد و تصریح کرد: سايپا با ايجاد اين آكادمي و در کنار آن مدارس والیبال، فضايي را بوجود خواهد آورد كه هركس تلاش بيشتري كند ، مي تواند به صورت حرفه اي وارد دنياي واليبال شود. بدین معنی  كه علاقه مندان  به رشته والیبال می توانند ابتدا به ساکن  در مدارس والیبال سایپا  حضور یافته  و با نظر دست اندر کاران و مربیان خبره این رشته ورزشی که استعدادهای درخشان را شناسایی می کنند، به آکادمی راه پیدا کنند.

وي حضور افراد با تجربه در حوزه واليبال شركت فرهنگي ورزشي سايپا را مايه دلگرمي دانست و اذعان داشت: حضور اين افراد با تجربه در پيشبرد اهداف عاليه آكادمي بسيار مثمر ثمر خواهند بود.

وكيلي با توجه به جايگاه والاي ورزش واليبال در جامعه امروزي اظهار اميدواري كرد كه مي توان با برنامه اي مدون و نقشه راه مشخص، بازيكنان رده هاي مختلف سني را بعنوان لژيونر به جامعه جهاني واليبال معرفي كرد.

مشاور مدیرعامل و رئیس آکادمی والیبال شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، در پایان با تقدیر از حمايت هاي مديرعامل این شركت خاطرنشان كرد: قطعا رهنمودهاي آقای کاشانی و حمایت های ایشان از بنده  و  رشته  والیبال و همچنین رويكرد و چشم انداز پیش رو شركت فرهنگي ورزشي  سایپا در خصوص تغذیه بازیکنان والیبال از پایه به بزرگسال خود، به خودكفايي خواهد رسيد و همیشه و  در هر زمان در  تمامی پست های والیبال بازیکنان حرفه ای و آماده به اندازه کافی برای سایپا و تیم های ملی خواهد داشت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.