پایان طرح بزرگ استعدادیابی آکادمی والیبال سایپا

پایان طرح بزرگ استعدادیابی آکادمی والیبال سایپا
طرح بزرگ استعدادیابی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، جهت عضویت در تیم‌های آکادمی والیبال این باشگاه، پس از ۱۱ روز و بررسی بیش از ۱۳۰۰ نفر پایان یافت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، باشگاه سایپا همواره به‌عنوان حامی ورزش کشور، پیشرو در استعدادیابی و پرورش نخبگان جوان ورزشی بوده است.
با حمایت‌ها و تبیین فلسفه بازیکن‌سازی  در همه رشته های ورزشی، از سوی مهندس سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، طرح بزرگ استعدادیابی رشتهٔ ورزشی والیبال با برنامهٔ مدون و هدف‌دار پیش برده شد تا به معنای واقعی باشگاه‌داری در ورزش کشور اتفاق افتاده باشد.
طرح بزرگ استعدادیابی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، جهت عضویت در تیم‌های پایهٔ والیبال باشگاه سایپا، پس از ۱۱ روز و بررسی بیش از ۱۳۰۰ نفر امروز پایان یافت و آکادمی والیبال این باشگاه توانست استعدادهای این رشتهٔ ورزشی را شناسایی کند.
باشگاه سایپا با منتخبین این طرح بزرگ استعدادیابی، جهت عضویت در تیم‌های پایهٔ والیبال خود، قرارداد ورزشی منعقد می‌کند.
گفتنی است در این طرح بزرگ استعدادیابی، نزدیک به ۱۷۰۰ نفر از علاقه‌مندان از اقصي نقاط كشور درسایت شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ثبت‌نام کرده بودند که با شاخص‌های تعیین‌شده، توان فنی و جسمی بیش از ۱۳۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان تحلیل و بررسی شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

ابولفضل قهرمانی
ابولفضل قهرمانی جمعه, 28 شهریور,1399 01:02
سلام من ابولفضل قهرمانی 15 ساله کاپیتان زنجان سابقه حضور در اردو تیم ملی رو دارم ولی چرا هیچ خبری از تست نشد هیچ زنگی بهمون نزدید