فریبرز گرامی:

برای بهترین عملکرد خط دفاعی تیم، تلاش خواهم کرد

برای بهترین عملکرد خط دفاعی تیم، تلاش خواهم کرد


بر اساس برنامه ریزی هایی که کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا انجام داده، قطعا اولین هفته رقابتهای لیگ امسال با پیک آمادگی نارنجی پوشان همراه خواهد بود و این تیم هر لحظه به شرایط آرمانی نزدیک تر می شود.
فریبرز گرامی، بازیکن تیم فوتبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: تمرینات تیم چند هفته ای هست که آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی کادر فنی، تیم در حال حاضر در فشار بدنسازی قرار دارد و تمرینات به گونه ای طراحی شده که این تیم در اولین هفته رقابتهای لیگ به اوج آمادگی خود دست خواهد یافت.
وی اضافه کرد: بسیار خوشحالم که از میان انتخاب هایی که داشتم، تیم سایپا را انتخاب کرده ام. چراکه سایپا تنها یک تیم نیست و یک باشگاه با انضباط است. ساختار این باشگاه یکی از بهترین ساختارهای باشگاه های کل کشور است، در ثانی از تجهیزات و امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است و بازیکنان برای انجام تمرینات بدنسازی، کار با توپ و حتی فیزیوتراپی با هیچ مشکلی روبرو نیستند.
گرامی ادامه داد: بر اساس مذاکراتی که با ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا داشتم به نوعی بخشی از مسئولیت دفاعی تیم فوتبال سایپا امسال به من سپرده شده است که گرچه این مسئولیت بسیار خطیر است اما من تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می بندم و قطعا این ماموریت برای من لذت بخش خواهد بود.
وی به اهداف خود اشاره کرد و گفت: قطعا هر فوتبالیستی اهداف مهمی برای خود در نظر گرفته است. شاید یک روز بزرگترین هدفم، حضور و ثبات در لیگ برتر فوتبال کشور بود اما امروز که به این مهم دست پیدا کرده ام، در فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم و امیدوارم با همت همه بازیکنان و انسجام تیمی، امسال بیشترین تعداد دعوت شده های به تیم ملی از جمع نارنجی پوشان سایپا باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.