امید هاشمی: تمرینات آکادمی والیبال موقتا تعطیل شده است

امید هاشمی: تمرینات آکادمی والیبال موقتا تعطیل شده است
حفظ سلامت جوانان اولویت اول باشگاه سایپا است و به همین دلیل با نظر و صلاحدید مدیرعامل شرکت، آکادمی والیبال سایپا موقتا تعطیل و پس از کاهش شیوع کرونا آکادمی مجددا فعال خواهد شد.

امید هاشمی، رییس گروه والیبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ اظهار داشت: آکامی والیبال باشگاه  سایپا طرح بسیار بزرگی را پیاده کرد و توانست استعدادهای برتر کشور را شناسایی کند ، امیدوارم بتوانیم با غلبه بر ویروس کرونا، اين طرح بزرگ را ادامه دهیم.
 رئیس گروه والیبال سایپا افزود: از ابتدای تابستان امسال با اجرای طرح آکادمی والیبال تقریبا از 1500 نفر تست های مختلف آمادگی جسمانی، کار باتوپ  و .. گرفتیم که از میان آنها پس از چندین بار ارزیابی 100 نفر برای حضور در آکادمی انتخاب شدند.
وی ادامه داد: باشگاه سایپا در حال حاضر آمادگی این را دارد که تمرینات آکادمی و تیمهای پایه را آغاز کند ولی با توجه به تعویق افتادن مسابقات ليگ برتر آقایان و بانوان به دلیل شیوع ویروس کرونا  و خصوصا وضعیت نه چندان مناسبت استان تهران، با نظر مهندس سراجی مدیرعامل این شرکت مقرر شد در راستای حفظ سلامت این ورزشکاران، تمرینات آکادمی تا بهبود وضعیت کنونی کرونا در کشور تعطیل شود.
هاشمی  در خصوص تیم های پایه والیبال سایپا و حضور در لیگ برتر این رده سنی تصریح کرد: با توجه به تقویم فدراسیون والیبال باید مسابقات رده نوجوانان و جوانان را برگزار کنیم از این رو منتظر اعلام رسمی از سوی این فدراسیون هستیم.
رییس گروه والیبال سایپا افزود: 25 بازیکن در رده سنی نوجوانان و 25 بازیکن در رده سنی جوانان آمادگی آن را دارند تا تمرینات خود را زیر نظر کادر مربیگری توانمند باشگاه سایپا آغاز کنند ، که به محض اعلام  زمان و نحوه برگزاری این مسابقات از سوی فدراسیون والیبال، تمرینات رده سنی پایه را به منظور حضورپرقدرت در لیگ و دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته این رشته ورزشی که بدون حتی یک باخت به نام سایپا ثبت شد، آغاز کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.