اطلاعیه باشگاه سايپا در مورد ورود تماشاگر به مسابقات ميزباني فوتبال پايه نارنجي پوشان

باشگاه سایپا با صدور اطلاعیه ای از تمامی کارشناسان، مربیان، بازیکنان، خانواده ها و علاقه مندان فوتبال پایه خود، خواست باتوجه به پروتکل های اعلامی ستاد ملي مبارزه با کرونا از حضور در دیدارهای میزبانی این باشگاه خودداری کنند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، مسابقات خانگی تیم های آکادمی باشگاه سایپا در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی برگزار می شود. 
متن اطلاعیه باشگاه سایپا در خصوص حضور تماشاگران علاقه مند به تماشای دیدارهای آکادمی سایپا در این ورزشگاه به شرح زیر است؛
باتوجه به دستورالعمل های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و هیئت فوتبال استان تهران، رقابت های ورزشی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
بر همین اساس از تمامی مربیان، بازیکنان، خانواده ها و علاقمندان، تماشای دیداری های آکادمی فوتبال پایه در این ورزشگاه، تقاضا داریم به جهت قطع انتقال ويروس كرونا و حفظ سلامتی فرزندانمان از حضور در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی در زمان برگزاری مسابقات میزبانی این باشگاه در لیگ برتر فوتبال پایه تهران خودداری نمایند و اميدواريم پس از غلبه بر اين ويروس منحوس، شاهد حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه ها باشيم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.