فرزانه توسلی: سایپا همانند ورزش مردان، از ورزش بانوان حمایت می کند

فرزانه توسلی: سایپا همانند ورزش مردان، از ورزش بانوان حمایت می کند
کمتر باشگاه نامداری همچون سایپا، به اهمیت ورزش بانوان در کشور واقف است و همانند بازیکنان رشته های مختلف ورزشی در رده مردان، از بانوان ورزشکار خود نیز حمایت می کند.

فرزانه توسلی دروازه بان خوشنام فوتسال بانوان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت:  بسیار خوشحالم که در کارنامه خود حضور در این باشگاه را نیز اضافه کردم و امسال در ترکیب این تیم حضور دارم. امیدوارم امسال در کنار این تیم به قهرمانی لیگ برتر کشور دست یابم و بتوانم سنگربان خوبی برای این تیم باشم.
وی اضافه کرد:  باشگاه سایپا همانند تیم های مردان در رشته های مختلف ورزشی، از تیم فوتسال بانوان نیز پشتیبانی کرد و آنچه که در توان داشت از تجهیزات و محل تمرین گرفته تا حمایت مالی برای بازیکنان بانوی فوتسال نیز دریغ نداشت. به طوری که یک روز مانده به اعزام تیم به اهواز، سایپا به تعهدات خود پایبند بود و 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پیش از نخستین مصاف، پرداخت کرد.
عقاب آسیا ادامه داد: با نظم خاصی تمرینات زیر نظر شهناز یاری را پشت سر گذاشتیم و کم کم تیم به انسجام و اتحاد کافی دست خواهد یافت. قطعا در دیدار مقابل ملی حفاری که یکی از تیم های قدر فوتسال بانوان کشور است و همه ساله برای کسب قهرمانی و حضور بر روی سکو بسته می شود، آنچه در توان داریم را به معرض نمایش می گذاریم و قطعا این دیدار یکی از تماشایی ترین مسابقات لیگ خواهد شد.
توسلی ادامه داد: در تیم سایپا چند بازیکن زیر 20 سال حضور دارد که این مساله نشان از اعتماد مربی به بازیکنان آینده دار و اهمیت باشگاه سایپا به پرورش استعدادهای ورزشی است. امیدوارم در نخستین پیکار بتوانیم ضمن کسب 3 امتیاز با ارزش، شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم و در هفته آینده با پی بردن به نقاط ضعف و قوت خود، اتحاد تیمی را کامل کرده و برای کسب جایگاهی در خود شان و نام سایپا تلاش کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.