صادقی:به دنبال ارائه بهترین کیفیت خود هستیم

صادقی:به دنبال ارائه بهترین کیفیت خود هستیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس لذت‌بخش است و بازیکنان ما دوست دارند که مقابل چنین تیم‌هایی کیفیت‌شان را نشان دهند..


به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی سایپا مقابل استقلال در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، آرزوی سلامتی برای آقایان مهاجرانی، انصاریان و میناوند دارم و آرزو می‌کنم هرچه زودتر این بیماری برطرف شود و تماشاگران را در استادیوم ببینیم. بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس لذت‌بخش است و بازیکنان ما دوست دارند که مقابل چنین تیم‌هایی کیفیت‌شان را نشان دهند. ما کاملاً آماده هستیم که بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم. استقلال نتایج خوبی گرفته است و ما هم تیم خوبی بودیم و توانستیم نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری ارائه کنیم.
«در کنار بازیکنان جوان، بازیکنان باتجربه کمک‌مان کرده‌اند.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: متأسفانه در بازی‌های گذشته نتوانسته‌ایم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم. امیدوارم که فردا بازی خوبی باشد. در چنین‌ بازی‌هایی بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و کیفیت خوب‌شان را نشان خواهند دهند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که نقطه قوت استقلال چیست، گفت: استقلال در تمام خطوط بازیکنان خوب و باکیفیت دارد و یک تیم کامل هم بیرون دارد و نفرات تعویضی وقتی به زمین می‌آیند، می‌بینیم که چقدر باکیفیت هستند. این تیم در همه خطوط خوب کار کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. ما می‌دانیم چنین بازی‌هایی سخت است و نشان دادیم که بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ برای سایپا جذاب است.
بیشتر بخوانید

صادقی با بیان اینکه تیم‌ها وقتی از داوری ضرر می‌کنند، بیانیه می‌دهند، مصاحبه می‌کنند و اعضای هیئت مدیره و سرمربی تیم‌ها همه صحبت می‌کنند و به داوران فشار وارد می‌کنند، یادآور شد: ذوب‌آهن در بازی‌های گذشته‌اش از داوری زیان دیده بود و همه اعضای این تیم به اشتباهات داوری اعتراض کردند. این اتفاق در بازی ما با ذوب‌آهن تأثیرگذار بود و منجر به این شد که داور در دقیقه 88 یک پنالتی برای آنها بگیرد. خواهش می‌کنم که سازمان لیگ در این زمینه ورود کند. ما هم در این لیگ از داوری ضرر کرده‌ایم. وقتی یک تیم در دقیقه 88 گل می‌خورد مربی کاری نمی‌تواند انجام دهد. غیرت بازیکنان بود که توانستیم بازی را ببریم. بازیکن‌ جوان‌مان گل زد و پیروز شویم. در این زمینه سازمان لیگ باید ورود پیدا کند و اینطور نباشد که باشگاهی که تماشاگر زیادی ندارد و به فوتبال ایران خدمت می‌کند و جوانان زیادی را به فوتبال معرفی کرده است، ضرر کند. درست نیست که باشگاه‌های بزرگ با کوچکترین اشتباهی کنار خط شلوغ کنند، بیانیه بدهند و تیم داوری را تحت تأثیر قرار بدهند و اعتراض کنند. من خودم خیلی با داوران صحبت نمی‌کنم. ما بیانیه نمی‌دهیم و شلوغ‌بازی نمی‌کنیم. باشگاهی مثل سایپا که خدمت می‌کند، ضرر می‌کند.
وی در واکنش به این موضوع که سایپا در بازی‌های گذشته‌اش نتوانسته است نتایج خوبی بگیرد، خاطرنشان کرد: برای ما فرایند خیلی مهم است. شما وقتی یک فرایند خوبی را در تیمت پیش می‌بری، فوتبال خوبی بازی می‌کنی و موقعیت ایجاد می‌کنی باید یک مقدار صبور باشی. تیم ما از نظر مالی و بازیکن قابل قیاس با خیلی از تیم‌ها نیست. ما کاملاً به تیم‌مان ایمان داریم. از نظر من در 11 بازی گذشته در دو بازی‌مان آنهم به اندازه 30-40 دقیقه خوب بازی نکردیم. در بازی با صنعت نفت در دقیقه 92 گل خوردیم و پیروزی را از دست دادیم و در بازی با ماشین‌سازی و پیکان هم می‌توانستیم برنده باشیم و الان در رتبه چهارم و پنجم جدول قرار بگیریم. وقتی به بازیکن جوان بازی می‌دهیم باید صبور باشیم و به آنها فرصت دهیم تا در سال‌های بعد پخته‌تر و باانگیزه‌تر بازی کنند. همین بازیکنانی که سال  گذشته برای ما بازی کردند امسال باتجربه هستند و پخته‌تر بازی می‌کنند. پیشنهاد هم از باشگاه‌های دیگر دارند و امیدوارم تیم‌های بزرگ به آنها پیشنهاد ندهند تا بازیکنان جوان ما برای سایپا بازی کنند و پخته‌تر شوند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا راجع به صحبت‌های فکری که گفته بود سایپا نسبت به استقلال سه روز بیشتر استراحت کرده است، تصریح کرد: به هر حال برنامه‌ریزی سازمان لیگ به‌ این شکل بوده است و من نمی‌توانم درباره آن نظری بدهم.
صادقی درباره این موضوع که سایپا در بازی‌های گذشته هفت تساوی به دست آورده است و سه بازی سخت در آینده پیش رو دارد، خاطر نشان کرد: ما مقابل پرسپولیس و سپاهان هم فوتبال خوبی بازی کردیم و دو امتیاز آنها گرفتیم. همیشه جلوی تیم‌های مدعی فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و نتایج بهتری گرفته‌ایم.
وی در پاسخ به این پرسش که دغدغه‌ای برای آینده سایپا ندارد، گفت: ما دغدغه‌ای نداریم. برای ما فرقی ندارد و همه تیم‌ها محترم هستند. بعضی از تیم‌ها بازیکنان باکیفیتی دارند، ولی از نظر ما همه بازی‌های لیگ سخت است. ما سعی می‌کنیم به پیشرفت بازیکنان‌مان فکر کنیم و شعارهایی را که دادیم، معنی کردیم. بازیکن 18 ساله ما سابقه 15 بازی 90 دقیقه‌ای در لیگ دارد. ما به شعارهای‌مان پایبند هستیم و سعی می‌کنیم امسال در کنار نتایج خوب شعار ساختن را هم داشته باشیم و بازیکنان پایه‌مان را با یک برنامه خوب بازی دهیم تا در سال‌های آینده به فوتبال ما و سایپا کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که تیمش مقابل استقلال برای برد به میدان می‌رود یا خیر، خاطرنشان کرد: اولین چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که عملکرد خوب‌مان را تکرار کنیم و نسبت به بازی گذشته‌مان فوتبال بهتری بازی کنیم. ما وقتی عملکرد خوبی داشته باشیم نتیجه هم می‌گیریم. هیچ چیزی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم، ولی اطمینان داریم که فردا بازی خوبی انجام می‌دهیم و در کنار آن لذت هم می‌بریم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.