طی مراسمی با حضور مدیرعامل معارفه شدند؛

بهنام ابوالقاسم پور به عنوان معاون ورزش و دکتر صدر به عنوان مشاورمدیرعامل

بهنام ابوالقاسم پور به عنوان معاون ورزش و دکتر صدر به عنوان مشاورمدیرعامل
با حضور دکتر فراهانی مدیرعامل این شرکت و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت مراسم معارفه بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت سرشناس فوتبال و سایپا به عنوان سرپرست معاونت ورزش باشگاه سایپا و همچنین دکتر محمد محسن صدر به عنوان مشاور مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ بهنام ابوالقاسم پور بازیکن اسبق تیم فوتبال بزرگسالان سایپا که از این باشگاه به فوتبال ایران و تیم ملی کشور معرفی شد  و سوابقی همچون حضور در لیگ برتر با پیراهن تیم های سایپا، پرسپولیس و پاس را دارد، با حکمی از سوی ابوالفضل فراهانی، مدیرعامل این شرکت، به عنوان سرپرست معاونت ورزش معرفی و منصوب شد. گفتنی است وی در ابتدای فصل به عنوان دستیار اخباری در تیم فوتبال این باشگاه حضور داشت.
همچنین  دکتر محمد محسن صدر که سوابق درخشانی در حوزه مدیریت همچون مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مدیربازرسی گروه توسعه ملی، مدیرعامل و نایب رییسه هیات مدیره شرکت های به پخش و اطلاع رسان رایتل و فارا را در کارنامه خود دارد، از امروز به عنوان مشاور مدیرعامل در این شرکت ایفای نقش خواهد کرد.
دکتر فراهانی در مراسم معارفه مدیران جدید شرکت با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای سال آینده افزود با همدلی همه کارکنان و چنانچه شایسته و درخور نام و نشان سایپا است تلاش کنیم تا در زمینه های فرهنگی و ورزشی موفقیت های جدیدی کسب کنیم.
وی در ادامه گفت استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و هماهنگی با گروه معظم خودروسازی سایپا قطعاً می‌توان فضای جدیدی در جهت توسعه فعالیت ها ایجاد نماید.
 فراهانی در پایان ضمن اشاره به رسالت باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا گفت اهتمام ویژه ای جهت رشد در همه تیم‌های ورزشی باشگاه منجمله فوتبال خواهیم داشت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.