در محل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا

مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی قنبرپور برگزار شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم مرتضی قنبرپور برگزار شد
مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی قنبرپور با حضور دکتر ابوالفضل فراهانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و اعضای هیأت مدیره، قائم مقام مدیرعامل و همچنین مسئولان، مربیان، ورزشکاران و مدیرعاملان ادوار گذشته باشگاه و پیشکسوتان و جمعی از چهره های نامدار ورزش کشور از محل این باشگاه به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سایپا،  شادروان مرتضی قنبرپور  اواخر دهه‌ شصت از بنیان‌گذاران باشگاه سایپا بود و جزو موسسان این باشگاه ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌رفت که چهارشنبه گذشته (۱۸ اسفند) بر اثر حادثه رانندگی دارفانی را وداع گفت و در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران آرام گرفت.
بیژن طاهری، مرتضی یکه، بهزاد غلامپور، محمد مایلی‌کهن، محمد محمدی، نادر فریاد شیران، حسین فرکی، اعضای کادر فنی  تیم فوتبال بزرگسالان سایپا،  سعید رجبی، عباس جمشیدیان، بهنام ابوالقاسم پور و ابراهیم شکوری از جمله چهره‌ های ورزشی و مهدی دادرس، دارا غزنوی، منوچهر صالحی،آرش کوشا، خلیل سپهر سبحانی، بیت اله رضایی از جمله مدیران عامل ادوار باشگاه سایپا و همچنین نعمت الله پوستین دوز مدیرعامل اسبق گروه خودروسازی سایپا در این مراسم حاضر بودند.
این گزارش حاکی است؛ در این مراسم بهنام ابوالقاسم پور معاون ورزشی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به نیابت از مسئولین این باشگاه دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت و طی آن از محمد علی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که پیگیر برگزاری هرچه بهتر این مراسم بود تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است؛ آن مرحوم  برادر مصطفی قنبرپور، مربی اسبق تیم ملی نوجوانان و سرپرست سابق تیم پرسپولیس بود که در اوایل دهه ۱۳۹۰، سابقه‌ی سرپرستی تیم فوتبال سایپا را هم در کارنامه خود داشت. 
باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مراتب تاسف و تاثر خود از این حادثه را اعلام می‌دارد و ضایعه فقدان این عزیز را به بازماندگان،  خانواده‌‌های داغدار و خانواده بزرگ سایپا و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.