معارفه على دايى به عنوان سرمربي تيم فوتبال سايپا برگزار شد

معارفه على دايى به عنوان سرمربي تيم فوتبال سايپا برگزار شد

مراسم معارفعه على دايى به عنوان سرمربى جديد سايپا با حضور جمعي از پيشکسوتان ورزش کشور و اعضاي هيات مديره اين باشگاه برگزرا شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ مراسم معارفه علي على دايى که دوران حرفه اى خود به عنوان سرمربى را در سايپا آغاز کرده بود و بعد از چند فصل بار ديگر و اينبار به عنوان مربى باتجربه جمع نارنجى پوشان بازگشته است با حضور رضا درويش مديرعامل، دکتر ايازي و مهرداد اسلامي اعضاي هيات مديره، مشاوران و مديران ارشد باشگاه و همچنين بهرام افشارزاده، محمدرضا طالقاني،علي پروين، اصغر مديرروستا وميرزا آقابيک حسين فرکي و جمعي ديگر از پيشکسوتان خوش نام ورزش کشوربه همراه بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم در محل کلبه خورشيد مجموعه فرهنگي ورزشي سايپا برگزرا شد.

اين گزارش حاکي است؛ بعد از قرائت قرآن، رضا درويش ، مديرعامل باشگاه سايپا ضمن از تمجيد از حضور اهالى ورزش در اين مراسم و قدرداني زحمات حسين فرکى اظهار داشت : اميدواريم فصل جديد را با موفقيت آغاز کنيم و اين حضور سرآغاز موفقيت سايپا باشدو ازاينکه بعد ار حضور حسين فرکي در حدمت علي دايي به عنوان يکي از سرمايه هاي ارزشمند ورزش کشور هستيم خورسندم.

در ادامه اين مراسم بهرام افشارزاده نيزضمن تشکر ازپيشکسوتان حاضر ادامه داد: در ورزش مملکت اين صحنه ها کم پيش مى آيد. انس و الفت کمتر ديده مى شود، آقاى دايى اسطوره فوتبال کشورمان است و اکنون اين جلسه که براى رفتن يک مربى و حضور يک مربى ديگر است با اين الفت همراه است را گرامى داشت. ما در ورزش قهرماني بزرگانى داشتيم که اکنون يادى از آنها نيست اما کسانى هستند که بزرگى شان به نيکى ياد مى شود. اميدوارم اين باشگاه با حسن نيتى و محبتى داشته است موفق شود. و اين عزيزان نيز به کار خود ادامه دهند اما اين روزها فراموش نشدنى است

در ادامه على دايى به عنوان سرمربى جديد براى لحظاتى کوتا

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.