سرمربي جديد تيم فوتبال سايپا در مراسم معارفه‌اش گفت: سعي مي‌کنيم تيم خوبي روانه مسابقات کنيم تا حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم .

" />

علي دايي: سايپاي جوان و آينده داري خواهيم ساخت

علي دايي: سايپاي جوان و آينده داري خواهيم ساخت

سرمربي جديد تيم فوتبال سايپا در مراسم معارفه‌اش گفت: سعي مي‌کنيم تيم خوبي روانه مسابقات کنيم تا حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم .

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي بعد از برگزاري مراسم معارفه در محل باشگاه سايپا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ابتدا بايد از زحمات حسين آقاي فرکي تشکر کنم، کسي که هميشه استادم بوده و من هم ساليان سال شاگردش بوده‌ام و روزهاي خوبي با هم داشته‌ايم. دوست دارم هميشه به ما کمک کند و امسال هم هر موقع جايي گير کنم از او مشورت مي‌گيرم. هميشه گفته‌ام حسين آقا بزرگ من بوده و خواهد بود. چه در زمان تيم ملي و چه در زمان مربيگري‌ام زحمات زيادي برايم کشيده است.

وي افزود: امروز اولين جلسه تمريني را با بازيکنان سايپا داريم و سعي مي‌کنيم تيم خوبي روانه مسابقات کنيم تا حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم. تا حدودي در اين زمينه موفق بوده‌ايم و سعي مي‌کنيم با برگزاري تمرين و اردوهاي خوب و همچنين حمايت باشگاه تيم جوان و خوبي را روانه مسابقات کنيم.

سرمربي جديد تيم فوتبال سايپا در پاسخ به پرسش خبرنگاري در خصوص ليست مازاد و بازيکناني که قرار است در فصل نقل و انتقالات جذب کند، گفت: اسامي بازيکن مازاد را در اختيار باشگاه قرار داده‌ام و در حال حاضر به دنبال تغيير ?? تا ?? درصدي در تيم هستم. دوست دارم تيم را جوان کنم و سايپا آينده‌دار باشد. سعي کردم بازيکنان جواني که پارسال در نفت با آنها کار کرده‌ام را بياورم، الحق بازيکنان خوبي هم هستند و سن‌شان پايين بوده و مي‌توانند سال به سال براي سايپا کار کنند.

وي در مورد هدفگذاري سايپا در فصل جديد نيز بيان کرد: مطمئناً هر جا رفته‌ام دوست داشتم حداقل سهميه آسيايي را کسب کنم. در سايپا هم اگر دو سه بازيکني که مدنظرمان است را جذب کنيم چرا نبايد براي قهرماني بجنگيم.

سرمربي جديد تيم فوتبال سايپا همچنين درباره مصاف ايران و ازبکستان در انتخابي جام جهاني ???? روسيه، خاطرنشان کرد: ما در کشور خودمان مي‌توانيم ازبکستان را ببريم. تيم ملي تا الان خوب کار کرده و مطمئنم جشن صعود را مي‌توانيم با پيروزي مقابل ازبکستان برپا کنيم. الان کل ملت حامي تيم ملي هستند و من در جامعه مي‌بينم همه پشت تيم هستند. معتقدم همه ما مديون کي‌روش هستيم چون تيم به اين خوبي ساخته است. اگر در جام جهاني هم بازي کنيم هيچ کس به اين راحتي نمي‌تواند به ايران گل بزند.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.