ابراهيم صادقي گفت: دوازده سال کاپيتان تيم فوتبال بزرگسالان سايپا بودم و در تمام اين سالها به دليل شرايط کاپيتاني و ارتباط تنگاتنگ با سرمربيان اين تيم بعضا نقش کمک مربي را بازي مي کردم.

" />

ابراهيم صادقي: اميدوارم در عرصه مربيگري مثمر ثمر باشم

ابراهيم صادقي: اميدوارم در عرصه مربيگري مثمر ثمر باشم

ابراهيم صادقي گفت: دوازده سال کاپيتان تيم فوتبال بزرگسالان سايپا بودم و در تمام اين سالها به دليل شرايط کاپيتاني و ارتباط تنگاتنگ با سرمربيان اين تيم بعضا نقش کمک مربي را بازي مي کردم.


ابراهيم صادقي، کمک مربي تيم فوتبال بزرگسالان سايپا، ضمن بيان مطلب فوق به روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا اظهار داشت: از اينکه باشگاه سايپا و شخص علي دايي سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه به بنده اعتماد کرده و اجازه فعاليت در حوزه مربيگري را دادند بسيار خوشحالم و اميدوارم در اين زمينه نيز بتوانم براي باشگاه بدون حاشيه سايپا مثمر ثمر باشم.
وي اضافه کرد: دنياي مربيگري با فضاي بازيکني بسيار متفاوت است و قطعا براي رشد و ارتقا بيشتر نياز به پشت سر گذاشتن دوره هاي سطح بالاي مربيگري احساس مي شود. البته من دوازده سال کاپيتان تيم فوتبال بزرگسالان سايپا بودم و در تمام اين سالها بعضا نقش کمک مربي را ايفا مي کردم. از اين رو با وظايف اين پست آشنا هستم و به خاطر نزديکي سنم به بازيکنان، راحت تر مي توانم پل ارتباطي بازيکنان و کادر مربيگري تيم باشم.
صادقي افزود: تا يک ماه آينده در کلاس هاي مربيگري رده B آسيايي حاضر مي شوم تا بتوانم در کنار تحصيلات آکادميک و دانشگاهي (فوق ليسانس تربيت بدني)، دانش مربيگري خود را نيز ارتقا دهم. مربيگري عرصه جدايي از فوتبال است و مطالب بسياري براي آموختن وجود دارد و اميدوارم همانطور که در عرصه بازي فوتبال پله پله رشد کردم، در مربيگري اين رشته نيز چنين مسيري را پيشرو قرار داده و از تجربياتي که پيش رو دارم به نحو احسن استفاده کنم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا در دنياي مربيگري فوتبال الگوي خاصي داريد يا خير گفت: امروزه در دنياي فوتبال مربيان جوان بسياري هستند که به دليل ارتباط نزديک با بازيکنان موفق به کسب نتايج مناسبي شدند. به شخصه علاقه بسياري به ديه گو سيمونه دارم که با تيم هاي معمولي نتايج بسيار خوبي در ليگ اسپانيا مي گيرد و اين مربي را الگوي خود قرار داده ام.
وي در خاتمه به اشاره به شرايط تيم سايپا خاطر نشان کرد: تيم سايپا به نسبت سال گذشته بسيار جوانتر شده است و ميانگين سني بازيکنانش کاهش چشمگيري داشته است. اين تيم سالها در ميانه جدول حضور داشت اما در فصل گذشته در آخرين بازي در ليگ برتر ماندگار شد. از اين رو معتقدم براي کسب نتايج بهتر و رسيدن به جايگاه واقعي سايپا نياز به همبستگي و تعامل بيشتر است که قطعا با برگزاري اردو و پيگيري تمرينات، اين امر دور از دسترس نخواهد بود. خوشبختانه بازيکنان ملي پوش نيز به ترکيب تيم سايپا اضافه شدند و قطعا با استمرار تمرينات، فصل آينده را با رويکردي متفاوت و براي رسيدن به جايگاه واقعي آغاز خواهيم کرد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.