سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: اگر از موقعيت ها استفاده مي کرديم بايد ?گل ديگر مي زديم. اما سعي کرديم ببريم و خدا هم کمک کرد تا با اين برد نخستين سه امتياز را کسب کنيم.

" />

دايي: اگر از موقعيت ها استفاده مي کرديم، گلهاي بيشتري مي زديم

دايي: اگر از موقعيت ها استفاده مي کرديم، گلهاي بيشتري مي زديم

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: اگر از موقعيت ها استفاده مي کرديم بايد ?گل ديگر مي زديم. اما سعي کرديم ببريم و خدا هم کمک کرد تا با اين برد نخستين سه امتياز را کسب کنيم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي سرمربي تيم سايپا در نشست خبري بعد از ديدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازي خيلي خوبي بود. در نيمه اول نيز ما بهتر بوديم اما در نيمه دوم کلا بازي دست ما بود. اگر از موقعيت ها استفاده مي کرديم بايد ?گل ديگر مي زديم. اما به بازيکنانم خسته نباشيد مي گويم که در نيمه دوم عالي بودند و موقعيتي به حريف نداديم. در شب تولد امام رضا ? امتياز گرفتيم و برديم.
وي درباره صحبت‌هاي فراز کمالوند سرمربي تيم نفت آبادان که معتقد بود داوري به سود سايپا بوده، افزود: من براي کمالوند احترام قائلم اما او نظرش را گفته و بهتر است ابتدا فيلم بازي را ببيند و بعد اين صحبت‌ها را مطرح کند. من درباره داوري حرف نزنم بهتر است. دوست ندارم امسال کلاً درباره داوران حرف بزنم اما هر کسي که فوتبال را بفهمد حتي اگر داور هم نباشد متوجه مي‌شود که داور بيشتر به سود نفت آبادان سوت زد. بازيکنانم در نيمه دوم عالي بازي کردند. ما چند توپ ديگر را گل نزديم و اگر توپ‌هايمان گل مي‌شد ديگر بحث داوري وجود نداشت. به نظرم اگر من حواسم به تيمم باشد و نقاط ضعفم را برطرف کنم بهتر است تا اينکه بخواهم درباره حاشيه‌ها صحبت کنم.

دايي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه چقدر به تيم جوانش اميدوار است، افزود: تيم من نياز به زمان دارد تا شکل بگيرد البته ما بدنسازي سنگيني هم انجام داديم و يکي، دو هفته ديگر که بدن بازيکنان آزاد شود تيم من خيلي بهتر بازي مي‌کند. بازيکنانم در دقيقه ?? به خوبي فعل خواستن را صرف کردند. هيچ کدام از آنها دوست نداشتند بازي امروز مساوي شود. ما هر چه عنصر تهاجمي داشتيم به زمين فرستاديم چون مساوي به درد ما نمي‌خورد. امروز سعي کرديم ببريم و خدا هم کمک کرد تا اين برد سه امتياز را کسب کنيم.

سرمربي سايپا درباره فرصت‌هايي که بازيکنانش از دست مي‌دهند، خاطرنشان کرد: ما هنوز ابتداي فصل هستيم و بايد مشکلاتمان را ببينيم. قطعاً بايد بازي‌ها را آناليز کنيم تا مشکلاتمان حل شود نبايد راحت گل بخوريم و سخت گل بزنيم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.