پنام تاش: به عنوان تيم نخست

پنام تاش: به عنوان تيم نخست

با وجود واگذاري مصاف به دانشگاه آزاد، تمام تلاش خود را به کار مي بنديم تا به عنوان تيم نخست به مرحله پلي آف راه يافته و شانس خود را براي کسب قهرماني افزايش دهيم.


سرمربي تيم واترپلوي سايپا در خصوص عدم برگزاري ديدار سايپا و نفت اميديه در هفته گذشته گفت: با وجودي که براي مسابقه با نفت اميديه به اهواز سفر کرديم و ميزبان ما نيز در استخر آماده شروع رقابت بود و بازيکنان کاملا گرم کرده بودند، مسئولين برگزاري اين ديدار اطلاع دادند که به دليل شرايط بد جوي اهواز و لغو برخي پرواز ها، داوران مسابقه نتوانسته بودند در زمان مورد نظر در اهواز حاضر شوند و به اين ترتيب اين مسابقه به زمان ديگري موکول شد.
وي در خصوص نتيجه مصاف با دانشگاه آزاد که نتيجه ضعيف و دور از انتظاري بود، اضافه کرد: در ديدار با تيم دانشگاه آزاد چندين فرصت مناسب گلزني با برخورد توپ به تيرک دروازه از تيم ما گرفته شد و واقعا روز سايپا نبود. البته در اين نتيجه گيري عدم تمرين مناسب تيم سايپا بعد از بازگشت از رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا و خستگي ناشي از اين ديدار ها نيز بي تاثير نبود.
پنام تاش در خصوص تاثير اين نتيجه بر جايگاه سايپا در جدول رده بندي گفت: در حال حاضر در دور مقدماتي رقابتهاي ليگ برتر واترپلو هستيم و چهار تيم از اين دوره از مسابقات به مرحله پلي آف صعود خواهند کرد. به همين دليل هيچ خطري متوجه شانس قهرماني و موقعيت سايپا در پيکارهاي ليگ نيست و در حال حاضر، هم امتياز با تيم دانشگاه آزاد هستيم و تنها به دليل تفاضل گل کمتر در جايگاه دوم قرار داريم.
وي در خصوص مصاف تيم سايپا در هفته سوم دور برگشت رقابتهاي ليگ، مقابل نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: بعد از بازگشت از اهواز تمرينات بسيار منظمي در برنامه تيم سايپا قرار گرفت تا با تيم جوان خود بتوانيم نتايج دور رفت را تکرار کنيم و با جبران فاصله بتوانيم به عنوان تيم نخست به مرحله پلي آف راه يابيم که براي دستيابي به اين هدف، حريف اين هفته را نيز دست کم نخواهيم گرفت.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.