علي دايي: مي‌توانستيم همان ن

علي دايي: مي‌توانستيم همان ن

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: مي‌توانستيم همان نيمه اول کار تيم سپاهان را تمام کنيم و برنده از زمين مسابقه خارج شويم

.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛علي دايي در نشست خبري  پس از تساوي سايپا  برابر سپاهان اظهار داشت: بازي خيلي سختي بود. ما مي‌توانستيم همان نيمه اول کار را تمام کنيم تا کار به نيمه دوم نکشد، نيمه دوم هرچند کمي سپاهان بهتر از ما بود اما اگر بازي ادامه پيدا مي کرد تا فردا هم نمي‌توانست به ما گل بزند.

سرمربي تيم فوتبال سايپا اضافه کرد: متاسفانه نمي‌دانم مسائلي وجود دارد که ما از آن خبر نداريم. اگر نگاه کنيد کل روند داوري به سود سپاهان شد. هر اتفاقي که رخ مي‌داد داور به سود سپاهان سوت مي‌زد. اگر لحظه‌اي که به من تذکر داد را به خاطر بياوريد مي‌بينيد که خطا نشد. شما برويد يک داور را بياوريد که آن صحنه را خطا اعلام کند. اگر صحنه پنالتي را هم به خاطر بياوريد توپ در شرايط معمولي به دست بازيکن من خورد و دستش اصلا باز نبود. متاسفانه نمي‌دانم اين اشتباهات دفعه چندم است که براي تيم من رخ مي‌دهد. ما به مساله‌اي اعتقاد داريم که يکي از آنها اين است که هرکس در اين دنيا جواب کارهايش را مي‌گيرد. خودم خيلي‌ها را ديدم که طوري در زندگي‌شان ضربه خوردند که متوجه نشدند از کجا ضربه خوردند. ان‌شاءالله همه به خودمان بياييم و وجدانمان بيدار شود و حق را به حقدار بدهيم.

دايي در ادامه افزود: بعد از اينکه گل خورديم سعي کرديم به بازي برگرديم و تيم برتر ميدان باشيم و به حريف فشار بياوريم. ما اصلا عقب نشيني نکرديم.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.