مربي تيم واليبال سايپا: براي حضور در فينال ليگ برتر انگيزه زيادي داريم

مربي تيم واليبال سايپا: براي حضور در فينال ليگ برتر انگيزه زيادي داريم

فرشاد سعيدي گفت: اميدوارم اين فصل سايپا در ديدار فينال حاضر باشد هر چند کار دشواري است چراکه قدرت تيم هاي بالاي جدول بسيار نزديک به هم است.


فرشاد سعيدي مربي تيم واليبال سايپا که به تازگي به جمع کادرفني اضافه شده است در گفتگو با روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا در خصوص حضورمجدد خود در تيم سايپا اظهار داشت: سايپا خانه من است چرا که 8 سال به عنوان بازيکن و مربي و 12 سال نيز به عنوان کارمند يکي از شرکت هاي مجموعه خودروسازي سايپا خدمت کرده ام و از سوي ديگر محمد شعبان خمسه يکي از دوستان نزديک من است و زماني که به عنوان سرمربي سايپا منصوب شدم کمک زيادي به من کرد.
وي ادامه داد: فراز و نشيب زيادي را تيم سايپا تجربه کرده ام که مهترين آنها دو عنوان نايب قهرماني رقابت هاي لگ برتر است. البته در فصلي که سرمربي نارنجي پوشان بودم به خاطر مشکلات مالي وعدم جذب بازيکنان مورد نظر، در نهايت سايپا در جايگاه نهم قرار گرفت.
فرشادسعيدي درخصوص نتايج درخشان اين روزهاي سايپا اظهار داشت: به حضور سايپا در ديدار فينال رقابتهاي اين بسيار خوش بين هستم هر چند کار دشواري است چراکه قدرت تيم هاي بالاي جدول بسيار نزديک به هم است و هيچ تيمي از قبل بازنده نيست اما اميدوارم نتايج خوب در مرحله پلي آف نيز ادامه داشته باشد تا به هدف بزرگ خود برسيم.
مربي سايپا در پايان خاطر نشان کرد: بازيکنان و کادر فني سايپا از لحاظ آمادگي روحي ،جسمي و البته انسجام تيمي در شرايط بسيار خوبي قرار دارند و اگر تا سايپا انتهاي ليگ دچار بدشانسي نشود قطعا يکي از سکوهاي برتر ليگ را از آن خود خواهند کرد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.