از رضا درويش، مديرعامل باشگاه سايپا تجليل و قدرداني شد

از رضا درويش، مديرعامل باشگاه سايپا تجليل و قدرداني شد

در مراسم تجليل از باشگاه هاي برتر، ازمديرعامل باشگاه سايپا به عنوان يکي از برترين هاي ورزشي کشور تقدير شد.

در مراسمي که روز سه شنبه از طرف کميسيون ماده ? وزارت ورزش و با حضور دکتر سلطاني‌فر وزير ورزش و جوانان، اميررضا خادم و عبدالحميد احمدي، معاونان پارلماني و فرهنگي اين وزارتخانه همراه با ژاله فرامرزيان معاون منابع انساني در محل سالن همايش هاي مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد، از رضا درويش، مديرعامل باشگاه سايپا به عنوان يکي از باشگاه هاي برتر ورزش کشور در سال جاري تقدير شد.
در اين مراسم از باشگاه هايي که با نظر مديران کل ورزش استان هاي مختلف و بر مبناي چگونگي فعاليت در زمينه هاي مختلف انتخاب شده بودند، مورد تقدير و تجليل قرار گرفتند.
اين گزارش حاکي است؛ عبدالحميد احمدي معاون فرهنگي وزارت ورزش و يکي از اعضاي کميسيون ماده ? اين وزارتخانه دراين مراسم تاکيد کرد: وضعيت ورزش کشور ارتباط مستقيم با اوضاع باشگاه ها دارد، به طوريکه اگر وضعيت باشگاه ها خوب باشد، حال ورزش کشور هم خوب است.
وي ضمن تقدير از امير رضا خادم اضافه کرد: يکي از مهمترين اقدامات انجام شده در اين کمسيون، تدوين لايحه باشگاهداري است که اين اتفاق بي ترديد در بهبود وضعيت ورزش کشور موثر و بسيار قابل تحسين و تقدير است.
گفتني است؛ در متن لوح تقدير وزارت ورزش و جوانان کشور به امضاي امير رضا خادم معاون حقوقي، امور مجلس و هماهنگي امور استانها و رييس کميسيون ماده 5 آمده است:
تلاش و همت والاي مديران و کارکنان آن باشگاه فرهنگي ورزشي، موجب کسب عنوان باشگاه برتر در زمينه ورزشي طي سال 1396 در سطح کشور گرديد. لذا بدينوسيله به پاس اين تلاش و زحمات ارزنده از جنابعالي، مدير، مربيان و کارکنان شاغل در آن مجموعه تقدير و تشکر مي گردد.
اميد آنکه در راه اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با استفاده از ظرفيت بي بديل ورزش و پرورش قهرمانان اخلاق محور و قدرشناسي از پيشکسوتان، بيش از پيش موفق و مويد باشيد.
شايان ذکر است؛ اين باشگاه در سال 1367 تاسيس شد و در حال حاضر در رشته فوتبال، واليبال، شطرنج، اتومبيل راني و واترپلو فعاليت مي کند و همچنين از بزرگترين دستاوردهاي اين مجموعه مي توان در کنار کسب عناوين قهرماني در رشته هاي مختلف ورزشي، به فعاليت گسترده در زمينه فوتبال و واليبال پايه و پرورش استعدادهاي ورزشي کشور اشاره کرد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.