دايي: بازي با پديده مهم‌ترين بازي فصل ما است

دايي: بازي با پديده مهم‌ترين بازي فصل ما است

سرمربي سايپا گفت: بازي با پديده مهم‌ترين بازي فصل ماست چراکه

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پيش از ديدار مقابل پديده مشهد اظهار داشت: ما يک بازي خيلي مهم را با پديده داريم. اين بازي مهم‌ترين بازي فصل ماست. بازي رفت خيلي بد نتيجه را به آن‌ها واگذار کرديم. بازيکنانم خيلي انگيزه دارند تا آن نتيجه را جبران کنند. ان‌شاءالله با برد در اين بازي مي‌توانيم موقعيت خود را در جدول ثابت کنيم. پديده تيم بسيار خوبي است. در بازي مقابل استقلال هم خيلي خوب بازي کرد. مطمئنا فردا کار خيلي سختي را داريم اما به بازکينانم ايمان دارم و مطمئنم بازيکنانم از اين بازي هم مي‌توانند با پيروزي بيرون بيايند. خيلي با بازيکنان صحبت کرديم تا سه امتياز را به‌دست آوريم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش به دنبال انتقام است؟ گفت: بازي قبلي را ببينيد. ما يک پنالتي اشتباه عليه‌مان اعلام شد و در نهايت سه بر صفر باختيم. اختلاف ما سه گل نبود. سعي‌مان اين است بهترين بازي را ارائه دهيم و به دنبال انتقام نيستيم.

سرمربي سايپا درباره اظهارات طارمي در برنامه ?? و تاييد صحبت‌هاي قبلي او از سوي اين بازيکن گفت: من هميشه دنبال حق هستم. به هيچ عنوان دوست ندارم دروغي بگويم که زيرش بمانم و وجهه‌ام خراب شود. ما زماني هم که با آقايان مشکل خورديم، گذشت زمان همه چيز را به مردم ثابت کرده است. گاهي ? سال طول کشيده واقعيت روشن شود. اما اين آقايان آن‌قدر دورغ مي‌گفتند که خداوند يک ماه هم نگذاشت و دروغ‌شان را نشان داد. من با اين آقايان صحبت کرده بودم و آن‌ها راستش را به مردم نمي‌گفتند. ما در زندگيمان با هيچ احدي کار نداريم. من اصلا نمي‌توانم زير بار حرف زور و ناحق بروم. آن شب هم مجبور شدم آن عکس‌العمل را نشان دهم. خدا را شکر همه فهميدند که چه کسي راست مي‌گويد و چه کسي دروغ مي گويد. اصلا نياز به حرف‌هاي طارمي هم نبود. راي فيفا مي‌گويد که آقايان راست نمي‌گفتند و مشخص است در کميته حقوقي‌شان چه مي‌کردند. يک سري مشکل هم براي امثال من ايجاد کردند.

وي درباره جلسه‌اش با گرشاسبي گفت: مشکلات حل شدني است. تا الان ولي به يک چيز واحد نرسيده‌ايم.

دايي در پاسخ به اين سوال که علت دروغ‌هاي موجود فوتبال چيست؟ گفت: اين دروغ‌گويي در جامعه مد شده و ابدا ربطي به فوتبال ندارد. وقتي يک مسئول علنا يک حرفي مي‌زند که واقعيت ندارد، چه توقعي مي‌توان داشت. متاسفانه اين باب شده است. رفيق ?? ساله در چشم آدم نگاه مي‌کند و دروغ مي‌گويد. چه انتظاري از فلان آدم داريد که فوتبالي هم نبوده است. کساني که آمده‌اند و فوتبالي نبوده‌اند، ? درصدشان موفق بوده‌اند و خدمت کرده‌اند. خودتان هم مي‌دانيد چه کساني بوده‌اند. بقيه آمده بودند تا ديده شوند و خودشان را بزرگ کردند. آدم‌هاي ضعيف دروغ مي‌گويند. آدم ضعيف نباشد، دروغ نمي‌گويد. آدم اگر خدا ترس باشد دروغ نمي‌گويد. متاسفانه بعضي‌ها به منافع دنيوي اين چيزها را مي‌فروشند. فکرش هم نيستند. مساله اين است. چون پاسخگو نيستند به هيچ نهادي، عين آب خوردن دروغ مي‌گويند.

او که کاشف طارمي بوده است، درباره وضعيت اين بازيکن گفت: اصلا خوشم نيامد و دوست هم نداشتم طارمي آن‌گونه در تلويزيون حرف بزند. او خودش را زير سوال برد و همه از جمله همبازيانش را هم زير سوال برد. بزرگ‌ترين گلايه من از او اين است که آقاي صمد ابراهيمي او را به من معرفي کرد و من از او در اردبيل تست گرفتم. من خودم ابراهيمي را مي‌شناسم. اصلا او اينگونه نيست. آدم خوب نيست راجع به کساني که مهدي را طارمي کردند، صحبت کند. همه اشتباه مي‌کنند و ابرهيمي هم شايد اشتباه کرده باشد. ولي صمد ابراهيمي، طارمي را به من معرفي کرد و فکر کنم با هزينه خودش او را فرستاد. شايستگي‌هاي طارمي را کسي  نفي نمي‌کند. در اولين حرکتش او را انتخاب کردم. يک دقيقه نشد که انتخابش کردم. نبايد اين‌گونه باشد. من نمي‌دانم مدير و رفيق طارمي کيست که اين صحبت‌ها را مي‌کند. اصلا کسي که بازيکن ملي است، نبايد اين صحبت‌ها را بکند. جاي اين حرف‌ها تلويزيون نيست. بعد از آن هواداران نبايد ناراحت شوند. بازيکن يک روز مي‌آيد و مي‌رود. ما وضعيت روحي، مالي، خانوادگي و مسائل ديگر را درباره اين بازيکن نمي‌دانيم. بايد دلخوري‌ها را بندازيم بيرون. امثال طارمي بايد حمايت شوند چون ما به جام جهاني رفته‌ايم. دوست دارم او موفق باشد چون تيم ملي ما هم بايد موفق شود. مردم نبايد از هيچ بازيکني ناراحت شوند. ناراحتي مال مديراني است که باعث مي‌شوند امثال مهدي اين اتفاقات براي‌شان رخ دهد. وگرنه بازيکن يک روز مي‌آيد و يک روز هم مي‌رود.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.