خمسه: با شناخت کامل به مصاف حريف پلي آف مي رويم

خمسه: با شناخت کامل به مصاف حريف پلي آف مي رويم

سرمربي تيم واليبال سايپا گفت: از تيم خاتم اردکان يزد که در مرحله پلي آف حريف سايپا خواهد بود، شناخت کافي داريم.


محمد شعبان خمسه، سرمربي تيم واليبال سايپا ضمن بيان مطلب فوق به روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا اظهار داشت: در مرحله نخست رقابتهاي ليگ برتر واليبال کشور در دو ديدار رفت و برگشت مقابل تيم ارکان يزد به ميدان رفته و موفق به شکست اين تيم شديم از اين رو شناخت وافي و کافي از اين تيم داريم.
وي اضافه کرد: البته اردکان يزد با اضافه کردن وادي و حسين آبادي به ترکيب اصلي خود، توان اين تيم را افزايش داده است ماحصل اين نقل و انتقالات پيروزي هاي اخير اين تيم است.
سرمربي تيم واليبال سايپا با اشاره به اهميت رقابتهاي پلي آف افزود: به اعتقاد من مرحله پلي اف رقابتهاي ليگ برتر واليبال به نوعي فينال محسوب مي شود و اميدوارم سايپا در ديدار نخست پلي آف که در تهران برگزار مي شود، موفق به کسب پيروزي شود تا تيم سايپا در يزد با آرامش بيشتري به مصاف حريف خود برود.
وي با اشاره به فشردگي رقابتهاي پلي آف ادامه داد: مسابقات پلي آف در زمان کم و با فشردگي بالايي برگزار مي شود. البته فدراسيون واليبال با توجه به رقابتهاي ملي چاره ديگري نداشت اما بي ترديد در صورتي که اين رقابتها با حضور 4 تيم برگزار مي شد، در روند کيفي پلي آف رقابتهاي ليگ برتر تاثيرگذار بود.
شعبان خمسه در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه براي ديدار فردا هيچ محروم و مصدومي نداريم و تمام تلاش خود را براي کسب پيروزي به کار خواهيم بست.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.