دايي: براي کسب سهميه همه بازي‌ها حکم فينال را دارد

دايي: براي کسب سهميه همه بازي‌ها حکم فينال را دارد

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: با بهترين تيم نيم فصل دوم رو به رو مي‌شو

به گزارشروابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل ذوب آهن گفت: فردا با بهترين تيم نيم فصل دوم رو به رو مي‌شويم. اين تيم جايگاه خوبي در جدول دارد. ما براي ماندن در بالاي جدول نياز به سه امتياز بازي داريم. با احترام به ديدار قلعه نويي و ذوب آهن مي‌رويم تا سه امتياز را بگيريم. فردا بازي خيلي سختي خواهد بود. ما همه تلاشمان اين است که روند پيروزي‌هاي ذوب آهن را قطع کنيم.

او درباره جذب يک بازيکن آفريقايي براي تيمش گفت: ما به دنبال تقويت تيم هستيم. از طرفي به دنبال شکل دادن به تيم سال بعدمان هستيم. بازيکن ما غنايي است و سال قبل از سه مدافع برتر کشورش بوده است. او يک بازي ملي هم مقابل آمريکا دارد. در کل مدافع خيلي خوبي است. متاسفانه تا الان آي تي سي او نيامده تا بتوانيم از اين بازيکن استفاده کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا قبول دارد بازي فردا براي تيمش مهم است گفت: بازي فردا حکم فينال را براي ما دارد. ما فاصله امتيازي‌مان سه است و اگر ببريم خود را به اين تيم مي‌رسانيم. بازي فردا از شش امتياز هم گذشته است. ما هشت بازي ديگر هم داريم و همه بازي‌ها فينال است. براي کسب سهميه بايد همه بازي‌ها حکم فينال را داشته باشند.

دايي در پاسخ به اين سوال که آيا اطلاع داشته مدافع غنايي تيمش پليس بوده است، گفت: من اطلاع نداشتم ولي او بازيکن بسيار خوبي است و جزو بازيکنان با اخلاق و خوبي است که از وقتي آمده جايش را بين بازيکنان باز کرده است.

دايي درباره مشکلات دفاعي تيمش گفت: ما در دو سه هفته قبلي گلي به آن شکل دريافت نکرديم. بازي قبل مساوي بدون گل شد و بازي قبل از آن هم يک بر صفر برديم. قبل از آن هم بازي ما ? بر يک شده است. تيم ما در کار دفاعي خوب کار مي‌کند. با آمدن رمضاني سعي کرديم دفاع را از جلو شروع کنيم و اين باعث شده حريفان نتوانند روي ما فشار ايجاد کنند. تيم خيلي بهتر شده و مطمئن باشيد فردا مي‌رويم تا ببريم و در دفاع هم کارهاي خوبي کرده‌ايم تا گل نخوريم.

سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به اختلافات کريمي با تاج چيست و اين که کارشناسي گفته که شايد بهتر باشد کريمي هم مثل دايي در کنار خط داوران را تحت تاثير قرار دهد و نظر او در اين باره چيست، گفت: من خودم را با کسي مقايسه نمي‌کنم. من هيچ‌وقت نخواستم داور را تحت تاثير قرار دهم. من از حقم دفاع کرده‌ام.در دنيا اين گونه است. اين جزئي از زيبايي‌هاي فوتبال است و شما ربات نيستيد که عکس العمل نداشته باشيد. ما هم اشتباه مي‌کنيم. ما چند بازي است که کاري به داوري نداريم و کار خودمان را مي‌کنيم. مطمئنا داوري‌ها خيلي وقت‌ها طوري بوده که ما ناراضي باشيم ولي گذشته است. من فکر مي‌کنم ?? امتياز را از داوري از دست داده‌ايم ولي الان کاري از دست ما ساخته نيست. من کاري به اين حرف‌ها ندارم. من کار خودم را مي‌کنم و فکر مي‌کنم همه هم مي‌دانند که جايز الخطا هستيم. در بيشتر موارد من حق را گفته‌ام و چيزهايي را گفته‌ام که بعدا ثابت شده است.

او درباره تغيير تاکتيکي تيمش مقابل ذوب آهن گفت: ما بر اساس اين که بازي‌مان در خانه است يا نه تمرين مي‌کنيم. نوع حملات هم بر اين اساس است و مدافعان هم به حمله اضافه مي‌شوند. شايد خالدي بيشتر شاه‌علي‌دوست جلو بيايد چون از او اين مساله را خواسته‌ايم. ما بايد يک جوري ذوب آهن را ببنديم. ما بايد از نقاط قوتمان بهترين استفاده را کنيم. چرا نبايد از قلي‌زاده و ترابي استفاده کنم؟ شرايط ما را با سال قبل نمي‌توانيد مقايسه کنيد. پارسال براي نيفتادن مي‌جنگيد ولي ما با وجود تغييرات زياد به بالاي جدول نزديک شده‌ايم. مهم است که با يک تيم جديد بتوانيد پيشرفت کنيد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.