دايي: از ابتداي بازي حاکم توپ و ميدان بوديم

دايي: از ابتداي بازي حاکم توپ و ميدان بوديم

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: هر زمان که به بازي سرعت داديم صاحب فرصت شديم، گل هم زديم  و پيروزي ارزشمندي را مقابل ذوب‌آهن کسب کرديم  که اين برد را به بازيکنان و کارمندان خوب سايپا تبريک مي‌گويم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در نشست خبري پس از پيروزي مقابل ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر مي کنم که امروز هم فوتبال زيبايي را بازي کرديم و هم توانستيم تيم قدرتمند ذوب آهن را مغلوب کنيم. فکر مي کنم که از ابتداي بازي حاکم توپ و ميدان بوديم. ما خيلي سعي کرديم قبل از اين که ذوب آهن دروازه ما را باز کند به گل برسيم اما در يک غافلگيري گل اول را خورديم. بازيکنان ما بعد از آن فشار حملات را زياد کردند.

او در ادامه گفت: در نيمه دوم ذوب آهن مثل هميشه رو به توپ‌هاي بلند آورد البته نيمه اول هم همين گونه بود. کي‌روش استنلي بازيکن ذوب آهن مرد پرکار اين بازي بود که تمام توپ‌ها به او ختم مي‌شد. از اين ناراحتم که گل دوم را هم خورديم.

دايي اضافه کرد: ما يک تيم جوان و نوپا داريم و بيشتر بازيکنان ما از خارج از تيم اضافه شدند و هماهنگ کردن آن‌ها زمان‌بر است. خدا را شکر هرچه زمان مي‌گذرد بازيکنان ما هماهنگ‌تر مي‌شوند. ما در طول هفته کار کرده بوديم و ذوب آهن را به خوبي آناليز کرديم و مي‌دانستيم چگونه نقاط قوت حريف را ببنديم. اگر بازي را نگاه کرده باشيد، هر زمان که به بازي سرعت داديم صاحب فرصت شديم و گل هم زديم. تيم ما مستحق اين پيروزي بود چرا که براي اين برد بازيکنانم خيلي تلاش کردند. هنوز اول راهيم و اميدوارم در ? بازي آينده هم نتايج خوبي را بگيريم و بتوانيم در جدول جايگاه خوبي داشته باشيم.

دايي در ادامه در پاسخ به سوالي درباره روند داوري بازي و همين طور اخراج امير قلعه‌نويي از کنار زمين گفت: بايد بگويم من براي نظرات آقاي قلعه‌نويي ارزش قائل مي‌شوم اما اگر دقت کنيد مي‌بينيد فقط قلعه‌نويي نبود که اعتراض مي کرد، همه نيمکت‌شان اعتراض مي‌کرد. چنين نيمکتي را در هيچ تيمي نديده بودم که اينقدر سرو صدا کند. در صحنه‌اي هم که داور پنالتي گرفت کاملا تصميمش درست بود چرا که بازيکن حريف با دست توپ را زد. بعد از آن صحنه اعتراضات شروع شد و حتي من در يک صحنه به نيمکت حريف گفتم چرا اينقدر سروصدا و اعتراض مي‌کنيد. مگر مي‌شود اينقدر اعتراض کرد؟ حتي به نظر من قبل از آقاي قلعه‌نويي سه چهار نفر از نيمکت‌نشينان ذوب آهن بايد اخراج مي‌شدند چون در هر صحنه‌اي دائما اعتراض مي‌کردند. من نمي‌دانم آن‌ها با زبان خارجي چه چيزهايي مي‌گفتند.

سرمربي سايپا گفت: ما امروز فوتبال بازي کرديم و در زمين بازي‌مان را نشان داديم. به بازيکنانم هم تبريک مي‌گويم که مردانه جنگيدند. آن تيمي که بايد از داوري ناراضي باشد، تيم ماست. در دو دقيقه بازيکن تيم حريف بازيکنان من را زدند اما داور کارت زرد نداد. همه اين تصميمات را آقاي خورشيدي گرفت. به نظرم اگر ما کمي صبرمان بيشتر مي‌کرديم گروه داوري با تمرکز بيشتري قضاوت مي‌کرد. امروز روي داوري فشار زيادي بود و من حتي ?? بار نيمکت خودم را آرام کردم که اعتراض نکند.

او ادامه داد: اگر دقت کنيد روي پنالتي که آقايان اعتراض داشتند و از دقيقه ?? اعتراض مي‌کردند، چگونه اتفاق افتاد. نيمه دوم حتي تا قبل از اخراج هم درباره آن پنالتي صحبت مي‌کردند و مي‌گفتند داور پنالتي گرفت که بازي را دربياورد اما تيم ما بهتر از ذوب آهن بازي کردو من اين برد را به بازيکنان و کارمندان خوب سايپا تبريک مي‌گويم.

علي دايي در ادامه اين نشست خبري درباره اظهارات علي کريمي گفت: هر کسي تصميم گيرنده صحبت‌ها و کارهاي خودش است. من نمي‌توانم راجع به اين مسائل صحبت کنم. من نمي‌توانم راجع به اظهارات کريمي چيزي بگويم چرا که اين صحبت‌ها چيز جالبي براي من نيست و من در شرايطي نيستم که در حالي که نياز دارم به آرامش، بخواهم درباره اين مسائل صحبت کنم. من بايد تيمم را آرام کنم تا شرايط‌مان بهتر باشد.

او در پايان خاطرنشان کرد: پرسپوليس قهرمان شده و شکي در آن نيست. ببينيد اين تيم چند بازيکن ملي دارد و بازيکنان خارجي‌شان چه کساني هستند. به نظر من حق پرسپوليس اين است که قهرمان شود اما بازي در ليگ قهرمانان آسيا متفاوت است. اگر شناخت کافي نداشته باشيد به مشکل مي‌خوريد.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.