علي دايي:در پي کسب سهميه آسيا هستيم

علي دايي:در پي کسب سهميه آسيا هستيم

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: کار سختي مقابل پرسپوليس داريم اما به دنبال کسب سهميه آسيايي هستيم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛علي دايي در نشست خبري پيش از بازي پرسپوليس گفت: تمرين‌هاي خوبي را انجام داده‌ و روي نقاط قوت و ضعف پرسپوليس کار کرده‌ايم تا با کسب سه امتياز از زمين خارج شويم. هر چند مي‌دانيم جلوي تيم خوب پرسپوليس کار بسيار سختي پيش رو داريم اما همه سعي خودمان را مي‌کنيم تا خود را بالاي جدول نگه داشته و سهميه آسيايي را کسب کنيم. اميدوارم امسال ناراحتي‌هاي سال قبل را نداشته باشيم. اولين بازي ما در سال جديد مقابل تيم بزرگ و پرقدرتي است. نيازي ندارد من از پرسپوليس، کادر فني و بازيکنانش تعريف کنم. قهرماني اين تيم از مدت‌ها پيش مسجل شده اما آن‌ها مي‌خواهند فردا قهرماني خود را رسمي کنند و اين کار ما را سخت مي‌کند.

او در ادامه در مورد تيم ملي و اظهار نظر کي‌روش مبني بر حضور ملي‌پوشان ?? روز قبل از جام جهاني در اردو نيز گفت: خوشبختانه يا بدبختانه نتوانستم بازي را ببينم و اظهارات آقاي کي‌روش را هم نشنيدم که بخواهم درباره‌اش نظر بدهم. نظر ايشان محترم است اما ما به بازيکنانمان احتياج داريم. پنج بازي حساس پيش رو داريم و مي‌خواهيم در اين بازي‌ها نتيجه بگيريم.

دايي افزود: مطمئن باشيد ما هميشه با تيم ملي همکاري کرده‌ايم و مي‌کنيم اما الان زماني نيست که بازيکنانم را ?? روز در اختيار تيم ملي قرار دهم چرا که مي‌خواهم از بازيکنانم به نحو احسن استفاده کنم. با احترامي که براي او و تصميماتش قائلم، فکر نمي‌کنم بخواهد از ?? روز قبل از جام‌جهاني بازيکنان را در اختيار بگيرد. آقاي کي‌روش بعد از آخرين بازي ما در ارديبهشت، زمان کافي خواهد داشت.

دايي همچنين در مورد هجمه‌اي که عليه تيم ملي ايجاد شده است، بيان کرد: متاسفانه يا خوشبختانه از فضاي تيم ملي دورم. نه اهل فضاي مجازي‌ام و نه زياد اخبار را دنبال مي‌کنم به همين خاطر در جريان هجمه‌ها نيستم اما مطمئنا بايد دست به دست هم بدهيم و به تيم ملي کمک کنيم. همه بايد سرباز تيم ملي باشيم. کاري که فوتبال مي‌تواند بکند هزاران سياست‌مدار و ميلياردها دلار نمي‌تواند بکند. به همين خاطر بايد از فوتبال حمايت کنيم چون خيلي‌ از حرف‌ها را که در صحنه سياست نمي‌توانيم بزنيم با فوتبال مي‌توانيم بزنيم. به نظرم وظيفه ملي همه ما است که حمايت کنيم.

سرمربي سايپا در مورد ادامه همکاري با اين باشگاه توضيح داد: قراردادم با اين باشگاه براي سال ديگر ادامه دارد. بايد ببينيم چه اتفاقي پيش مي‌آيد. ما چه قرارداد داشته باشيم چه نداشته باشيم، تصميم گيرنده مديران هستند. زمان آقاي رويانيان هم سه سال با پرسپوليس قرارداد داشتم اما سال دوم اجازه ندادند کار کنم. اين مربوط به مديريت باشگاه است. من با علاقه و عشقم کار مي‌کنم. امسال تيم جديدي ساختيم و با حمايت مديريت باشگاه مي‌توانيم عملکرد بهتري داشته باشيم.

وي در بخش ديگري از نشست خبري در ارزيابي‌اش از فوتبال باشگاهي در سال ???? تصريح کرد: فوتبال باشگاهي ايران به جز پرسپوليس سال پرفراز و نشيبي داشت اما ليگ ما متاسفانه وقفه‌هاي زيادي داشت که کمي از کيفيت کار کم کرد. با اين حال ليگ امسال بهتر از سال قبل بود.

دايي درباره مذاکره‌اش با باشگاه پرسپوليس در مورد طلبش هم گفت: طلب من همچنان پابرجا است. با آقاي گرشاسبي صحبت کرديم و درباره زمان پرداخت هم به توافق رسيديم اما متاسفانه آقايان دوست ندارند اين مشکل حل شود. فردا هم اگر اتفاقي افتاد، کسي از من ناراحت نباشد. با آقاي گرشاسبي حرف‌هايمان را زديم اما از آن بازه زماني که مشخص کرديم يک ماه و نيم مي‌گذرد و مجبور شدم از راه قانوني اقدام کنم. خوشبختانه کميته تعيين وضعيت تشکيل شده و در خود ايران احکامي که صادر شده را اجرا مي‌کنيم. دوست داشتيم کمک کنيم اما مثل اين که کسي دوست ندارد ما کمک کنيم.

 

 

 

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.