دايي: هدف سايپا گرفتن سهميه آسيايي است

دايي: هدف سايپا گرفتن سهميه آسيايي است

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت:هدفمان گرفتن سهميه آسيايي است تيم جوان و قدرتمندي ساخته ايم و مي‌خواهيم با اين تيم سهميه آسيايي بگيريم.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ علي دايي در نشست خبري بعد از پيروزي ? بر يک سايپا مقابل پرسپوليس گفت: يکي از سخت‌ترين روزهاي ما بود. به بازيکنانم تبريک مي‌گويم که سعي زيادي کردند.نيمه دوم خيلي تحت فشار بوديم و در برخي دقايق خوش شانس بوديم که گل مساوي را نخورديم اما نيمه اول عالي بوديم. تمام تمريناتي که انجام داده بوديم را در زمين انجام داديم و باهوش بوديم. مي‌توانستيم اختلاف گل هايمان را ?-? گل بکنيم. بازيکنان ما خوب بازي کردند و سه امتياز ارزشمند را گرفتيم و انشالله سهميه آسيايي را کسب مي کنيم.

دايي در مورد اينکه بازيکنانش وقت تلف مي‌کردند گفت: بازيکنان ما خوب بازي کردند و سه امتياز ارزشمند را گرفتيم و انشالله سهميه آسيايي را کسب مي کنيم. اين نظر شماست ما وقتي تلف نکرديم که اين حرف را مي‌زنيد من در چند صحنه به بازيکنانم فرياد مي زدم که زودتر بلند شوند نه بخاطر داور بلکه ممکن بود موقعيت گل ايجاد شود. دنبال اين مسايل نيستيم و براساس داشته هايمان بازي مي‌کنيم. مجبور بوديم از ملي پوشاني که ديشب ساعت ?? شب رسيدند استفاده کنيم.

وي افزود: تعويض ترابي هم اجباري بود. تيم سايپا با پرسپوليس قابل قياس نيست بخصوص اينکه در استاديوم ازادي بازي مي‌کنيم. پرسپوليس خيلي وقت است قهرمان شده و نيازي به بردن ما ندارد. شايد اتفاقات ديگري بايد بيافتد که تيم ديگري قهرمان شود. افتادن بازيکنان ما مسايل معمولي در فوتبال است. يک بار توپ به سر بازيکن ما خورد و او به زمين افتاد و غير از اين ديگر کاري انجام نداديم وخوشحالم که سه امتياز را گرفتيم.

وي در مورد کسب سهميه آسيايي تيم سايپا گفت: هدف ما گرفتن سهميه آسيايي است تيم جواني داريم تيم قدرتمندي ساخته ايم و مي‌خواهيم با اين تيم سهميه آسيايي بگيريم که در آنصورت مديران کارخانه سايپا خيلي کمک مي‌کنند که تيم بهتري ببنديم امسال هدف ما کسب سهميه آسيايي بوده است و با زحمت و تلاش بازيکنان مي‌توانيم سهميه آسيايي بگيريم.

سرمربي سايپا در مورد اينکه شما پرسپوليسي هستيد اما امروز اين تيم را شکست داديد گفت: همه ما پرسپوليسي هستيم اما بخاطر شرايط زماني و حرفه اي بايد براي تيم ديگر کار کنيم. چاره‌اي نداريم، دست تک تک هواداران را مي‌بوسم و اميدوارم پرسپوليس در آسيا نتيجه خوبي بگيرد. يادم رفت که بگويم اين برد را به کارگران کارخانه سايپا تقديم مي‌کنم و با زحمات آنها توانسته ايم تيمي خوب داشته باشيم.

سرمربي سايپا درباره عملکرد آرمان رمضاني در ديدار مقابل پرسپوليس گفت: امروز تمام بازيکنانم خوب بازي کردند. آرمان تازه 50-60 درصد از فوتبالش را بازي مي‌کند و مي‌تواند خيلي بهتر باشد. با شناختي که داشتيم او را انتخاب کرديم و آورديم و اگر اين تلاش را ادامه دهد در آينده خيلي بهتر خواهد شد.

دايي تصريح کرد: بر اساس توانايي‌هايي که پرسپوليس دارد و نقاط ضعف و قوت حريف در اين مدت تمرين کرديم. پرس را از يک سوم مياني زمين انجام مي‌داديم و سعي مي‌کرديم در حداقل زمان ممکن به دروازه پرسپوليس برسيم. در نيمه اول به خصوص اين کار را به خوبي انجام داديم  هر دو گل ما از اين راه به ثمر رسيد. شناخت خوبي از سيستم پرسپوليس داشتيم؛ من تمام بازي‌هاي پرسپوليس را به خصوص بازي‌هاي آسيايي را نگاه مي‌کردم. به همين دليل با شناخت خوبي به ميدان آمديم. نيمه اول بسيار خوبي از نظر اجراي تاکتيک داشتيم اما در نيمه دوم طبيعي بود شرايط سختي را پشت سر گذاشته‌ايم اما موفق شديم بالاي جدول بمانيم و ادامه دهيم.

وي درباره مصدوميت مهدي ترابي گفت: او از قبل در تيم ملي مچ پايش آسيب ديده بود و امروز متاسفانه دوباره آسيب ديد. تمام تلاش کادر پزشکي ما و تيم ملي اين است که ترابي هر چه سريع‌تر برگردد.

سرمربي سايپا درباره درخواست کي‌روش براي تعطيلي 40 روزه ليگ گفت: احترام خاصي براي کي‌روش قائل هستم  و دوست دارم هر طور شده به تيم ملي کمک کنم. شايد فوتبال کارهاي بزرگتري انجام دهد که هزاران سياستمدار با خرج هزاران ميليارد دلار نتوانند انجام دهند. کاري که فوتبال مي‌کند به خصوصي فوتبال ملي؛ دوست دارم عقايد مردم دنيا نسبت به ايران تغيير کند. دوست دارم کمک کنم اما يک سال زحمت کشيده‌ايم و تمام زحمات ما بستگي به اين چند بازي باقيمانده دارد. نمي‌دانم چند روز تا جام جهاني مانده است. انشاالله بعد از اتمام جام حذفي و ليگ تمام بازيکنان سرحال و قبراق در اختيار تيم ملي خواهند بود.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.