آرزو صدقیانی زاده: سایپا با آرامش تیمی به قهرمانی نیم فصل رسید

آرزو صدقیانی زاده:  سایپا با آرامش تیمی به قهرمانی نیم فصل رسید

عضو تیم فوتسال زنان سایپا سطح رقابت‌های لیگ امسال را به دلیل تقسیم ملی پوشان فوتسال کشور در تیم های حاضر در لیگ را مطلوب توصیف کرد و گفت: آرامش درون تیمی رمز موفقیت تیم شد.

«آرزو صدقیانی زاده» افزود: تیم سایپا یکی از جوانترین تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور بود که با جذب پنج بازیکن 16 سال، رکوردار استفاده از بازیکنان آینده دار و پشتوانه ساز لیگ امسال لقب گرفت.
وی اضافه کرد: متاسفانه باشگاه های نامدار ورزشی به دلایل مختلف از تیم‌داری در لیگ های زنان سرباز می زنند که این مساله نه تنها آینده ورزش زنان را به مخاطره می اندازد بلکه روزنه های امید این قشر توانمند را کور می کند. 
عضو تیم فوتسال زنان سایپا گفت: اما باشگاه سایپا امسال نگاه ویژه ای به ورزش زنان دارد و همین مساله می تواند مسیر را برای توانمند سازی فوتسال بانوان کشور هموار سازد.
بازیکن توانمند فوتسال بانوان سایپا رمز موفقیت تیم فوتسال زنان سایپا را آرامش درون تیم دانست و خاطر نشان کرد: زنان نارنجی پوش در دوره برگزاری لیگ تمام تلاش خود را در کسب نتیجه تیمی معطوف کردند که ماحصل آن قهرمانی تیم شد.
وی درپایان گفت: بازیکنان این تیم به دلیل برنامه ریزی دقیق و حمایت همه جانبه در سفرهای ورزشی، پرداخت حق و حقوق، فراهم کردن امکانات از آرامش بسیار بالایی برخوردار هستند از نظر من این آرامش درون تیمی رمز اصلی موفقیت سایپا در نیم فصل بود.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.