سرمربی سایپا: برای هر تیمی حریف سرسختی هستیم

سرمربی سایپا: برای هر تیمی حریف سرسختی هستیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم جوانی داریم و بازیکنان‌مان با توجه به شرایط سنی‌شان از انگیزه بالایی برای رویارویی با پرسپولیس برخوردار هستند در مجموع برای هر حریفی رقیب سرسختی هستیم.

ابراهیم صادقی روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال درباره این مسابقه گفت:‌ تیم ما از نظر فنی نسبت به اول فصل پیشرفت داشته و بازی‌های با کیفیت‌تری را از خود به نمایش می‌گذارد. در چهار هفته اخیر مسابقات ما پخش زنده بوده مردم توانستند ببینند که چه تیم خوبی داریم. تیم ما فوتبال زیبایی را از خود ارائه می‌دهد و فقط در کسب نتیجه خوب نبودیم.
وی افزود: سعی می‌کنیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و در نیم‌فصل چند بازیکن خواهیم گرفت، به آینده این تیم خیلی امیدوار هستیم و امیدوارم بتوانیم در کسب نتیجه هم عملکرد خوبی داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد:‌ پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی هم دارد اما بازیکنان ما با توجه به شرایط سنی و جوانی تیم انگیزه زیادی برای چنین مسابقه‌های بزرگی دارند که به نظر من این مساله کمک می‌کند تا بازی جذاب دنبال شود. فکر می‌کنم برای هر تیمی حریف سرسختی هستیم و امیدوارم مقابل پرسپولیس با ارائه یک بازی خوب نتیجه لازم را هم کسب کنیم.
صادقی تصریح کرد: تیم ما فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و به محوطه ۱۸ قدم و حتی ۶ قدم رقیبان هم می‌رسیم اما در زدن ضربات نهایی باید دقت بیشتری داشته باشیم. تیم ما در خلق موقعیت خوب کار می‌کند اما ضربه‌های خوبی سمت دروازه حریفان نمی‌زنیم. البته برنامه خوبی برای رفع این مشکل داریم و با توجه به این موضوع در آینده شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.
وی در مورد برنامه تیم برای تقویت در نیم‌فصل و جذب مهاجم هم گفت: ما شرایط را بررسی کردیم و به طور حتم در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد، البته بخشی از نواقصمان را باید با تمرین و برخی دیگر را با جذب بازیکن حل کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد فهرست خروجی تیمش هم اضافه کرد: هنوز سه بازی تا نیم‌فصل داریم و درست نیست در این مورد صحبت کنیم  اما همانطور که گفتم تیم‌مان را تقویت خواهیم کرد.
تیم فوتبال سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر، فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
«فربد بقایی» مدیر رسانه باشگاه‌ سایپا هم در این نشست در مورد بلیت‌فروشی این دیدار گفت: بلیت‌فروشی این مسابقه به صورت الکترونیکی از طریق سایت باشگاه سایپا انجام می‌شود و از سایر مسوولان اجرایی بازی تقاضا داریم که از ورود افرادی که بلیت تهیه نکردند جلوگیری کنند و همکاری لازم را با ما داشته باشند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.