پایان مرحله نخست رقابتهای لیگ والیبال جوانان کشور؛

سایپا قهرمان گروه خود شد

سایپا قهرمان گروه  خود شد
تیم والیبال جوانان سایپا در مرحله نخست رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی گروه B مسابقات شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال رده سنی جوانان کشور روز دوم دی ماه به میزبانی کاشان آغاز شد و در نهایت روز گذشته با کسب عنوان قهرمانی سایپا در گروه B این مسابقات خاتمه یافت.
در این رقابت ها 13 تیم از استان های مختلف کشور شرکت کردند و مسابقات در دو گروه شش و هفت تیمی به صورت متمرکز برگزار شد که سایپا در دیدار نخست خود مقابل متین ورامین با نتیجه 3 بر دو پیروز شد، در دومین دیدار مقابل سیرجان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در سومین مسابقه هم ملل مریوان حریف سایپا نشد و نارنجی پوشان با نتجیه 3 بر 2 موفق به کسب پیروزی شدند.
اما در دیدار چهارم این مسابقات، سایپا مقابل شهروند اراک بسیار پرقدرت ظاهر شد و توانست با نتیجه 3 بر صفر این حریف اراکی را مغلوب خود کند.در مصاف پنجم سایپا و خاتم اردکان یزد با یکدیگر روبرو شدند که نارنجی پوشان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند و در نهایت در دیدار ششم و آخرین مصاف سایپا رودروی کاله 3 بر صف به پیروزرسید تا قهرمانی گروه B این مسابقات به سایپا برسد و نارنجی پوشان به عنوان اولین تیم از این گروه به مرحله دوم این پیکارها راه یابند.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.