صادقی: سایپا همیشه در فوتبال ایران تاثیرگذار بوده است

صادقی: سایپا همیشه در فوتبال ایران تاثیرگذار بوده است
سرمربی سایپا در کنفرانس خبری از بازی حساس و جذاب شاگردانش در حضور هواداران قائمشهری و تاثیر گذاری باشگاه سایپا در فوتبال ایران سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ ابراهیم صادقی و یارانش نیم فصل دوم را یک پیروزی برابر ذوب آهن و تساوی خارج از خانه در مصاف با گل گهر آغاز کرده‌اند و فردا در قائمشهر میزبان تیم پرهوادار نساجی خواهد بود.
صادقی در نشست خبری پیش از رویداد فردا گفت؛ قبل از هرچیز ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم. بازی بسیار مهمی در این مقطع از مسابقات فردا مقابل نساجی داریم.

او افزود: بازی سختی است به خصوص مقابل هواداران پرشور و خوب نساجی اما به تیممان خیلی امیدوار هستیم و امیدواریم روند رو به رشدمان حفظ شود.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: تمام تلاشمان این است که نتیجه خوبی بگیریم و برای اینکه بازی خوبی برابر این هواداران انجام بدهیم باید تمرکز بالایی داشته باشیم. باز هم می‌گویم امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم. حریفمان تیم قابل احترامی است. من قبلا با امیدهای سایپا با امیدهای نساجی در قائمشهر بازی کردم و همان موقع هم هواداران زیادی داشتند. خاطره خوبی از بازی در اینجا دارم. مهمترین شاخصه نساجی هوادارنش هستند اما این موضوع برای بازیکنان ما هم فرصت و انگیزه خوبی است که بهتر دیده شوند.

صادقی اضافه کرد: " نساجی فوتبال خوبی بازی می‌کندولی ما تیم خوب و جوانی هستیم و روند رو به رشدی داشتیم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه بگیریم. بازی مقابل تیم‌های پرطرفدار جذاب است و برای ما که طرفدار نداریم انگیزه ایجادمی کند.

او درباره اینکه سایپا طرفداران خیلی کمی دارد گفت: سایپا همیشه تهران بوده و در تهران بیشتر طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند. البته باشگاه در این زمینه فعالیت‌هایی داشته است اما در کل به همین خاطر است که باشگاه ما فلسفه‌اش بازیکن‌سازی است. شاید خیلی‌ها از قهرمانی ما خوشحال نشوند آن‌ها می‌خواهند تیم‌های پرطرفدار قهرمان شوند به همین خاطر سایپا بیشتر بازیکن ساز بوده تا دنبال کسب عنوان قهرمانی. "

صادقی همچنین گفت: " برای نتیجه گیری باید هوادار داشته باشید اما سایپا با وجود اینکه هوادار چندانی نداشته در فوتبال ایران خیلی تاثیرگذار بوده است. سه قهرمانی در لیگ ایران و یک مقام چهارم آسیا را دارد و خیلی بازیکنان خوبی به فوتبال ایران معرفی کرده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.