جلسه هماهنگی سایپا و تراکتورسازی تبریز برگزار شد

طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال ایران تیم‌های سایپا و تراکتور‌سازی تبریز در هفته بیستم جام نوزدهم فردا ۲۵ بهمن ماه به مصاف هم می‌روند.

 طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال ایران تیم‌های سایپا و تراکتور‌سازی تبریز در هفته بیستم جام نوزدهم فردا ۲۵ بهمن ماه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ تیم فوتبال سایپا امروز ۲۴ بهمن ماه با پرواز ساعت ۱۵: ۰۰ خود را به تبریز رساند تا طبق برنامه اعلام شده فردا در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تیم متمول تراکتور‌سازی رود.
با توجه به تاخیر در پرواز تهران به تبریز، ابراهیم صادقی به کنفرانس خبری پیش از مسابقه نرسید.
جلسه هماهنگی این مسابقه به میزبانی هیئت فوتبال تبریز و با ریاست ناظر مسابقه از ساعت ۱۹: ۰۰ برگزار گردید تا تصمیم گیری برای مسابقه فردا با توجه به بارش برف شدید در تبریز صورت گیرد.
خلیفه سلطان، ناظر سازمان لیگ در مسابقه هفته بیستم سایپا در تبریز، شرایط زمین و هوا را با توجه به بازدید از ورزشگاه مساعد انجام مسابقه دید و گفت؛ امیدواریم شرایط به گونه ایی پیش رود که بدون مشکل فردا شاهد رقابت تیم های سایپا و تراکتور‌سازی باشیم.
در این جلسه شجاعی، دبیر هیئت فوتبال تبریز با تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: تا این لحظه دو سوم زمین برف روبی شده است و با توجه به بلند و خیس بودن زمین چمن یادگار از ۴ دستگاه چمن زمینی، استفاده خواهیم کرد.
مسابقه سایپا و تراکتورسازی از شبکه‌های سهند آذربایجان و ورزش ‌پخش مستقیم تلویزیونی خواهد شد.
شاگردان صادقی در مسابقه فردا با البسه طوسی (نقره ایی)  رنگ برابر قرمزهای تراکتور صف آرایی خواهند کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.