سايپا و صادقي ركورد بيست سال همكاري را زدند.

وفادرای سایپا به سرمایه هایش

وفادرای سایپا به سرمایه هایش

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا: ابراهیم صادقی در 5 فروردین 1379 با نظر مرحوم منوچهر واحدی به تمرینات تیم فوتبال امید سایپا دعوت شد و بعد از گذراندن 45 روز تمرین با نظر مربیان در 20 اردیبهشت ماه همان سال،  جذب باشگاه سایپا شد.
پسری سختکوش و تلاشگر که همزمان با بالا بردن رشد فنی خود توجه زیادی به رعایت خصایص اخلاقی نیز داشت تا جایی که او صاحب سه کاپ مرد اخلاق در ادوار لیگ برتر فوتبال ایران است.
مردی با بیش از 500 بازی باشگاهی با یک پیراهن را می توان نماد تعصب و وفادار در فوتیال خواند که در سال ۲۰۰۷ تنها نماینده کشورمان بین برترین بازیکنان سال قاره کهن بود.
صادقی که در حال سپری کردن اولین سال سرمربیگری خود در لیگ برتر فوتبال ایران است، 17 سال بازوبند کاپیتانی نارنجی پوشان را بر دستان خود بسته است و  از او به عنوان نارنجی وفادار در ورزش ایران نامبرده می شود.
ابراهیم صادقی در 14 اردیبهشت 96 با بازیگری در مستطیل سبز خداحافظی کرد تا سایپا با حفظ این سرمایه خود، از او در نیمکت مربیگری بهره ببرد.
صادقی که بزرگ شده مکتب سایپاست، در اولین سال سرمربیگری خود به استفاده از دارایی های باشگاه پرداخت و از بازیکنان پرورش یافته  آکادمی در تیم فوتبال بزرگسالان بهره برد، تا امروز لقب جوانترین تیم جام نوزدهم لیگ برتر به نارنجی پوشان اختصاص یابد.
سایپا که همیشه در راستای استعدادیابی و معرفی بازیکنان جوان و توانمند به ورزش کشور سردمدار و پیشرو بوده است با حمایت و حفظ این سرمایه های داخلی خود  از توانایی و مدیریت توانمند در رشد و شکوفایی استعدادهای ایرانی و ورزش کشور رونمایی کرده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.