تمرینات سایپا با نشست صميمانه مديرعامل آغاز شد

تمرینات سایپا با نشست صميمانه مديرعامل آغاز شد
با مجوز سازمان ليگ برتر فوتبال ايران و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي تمرينات تيم فوتبال سايپا با نشست صميمانه مديرعامل با اعضاي تيم فوتبال بزرگسالان اين باشگاه شروع شد.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛ با دستور ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر از سرگیری مسابقات ورزشي و صدور مجوز تمرينات تيم هاي باشگاهي از سوي سازمان ليگ برتر فوتبال ايران، امروز نارنجي پوشان اولين تمرين خود را بعد از گذراندن تعطيلي بلندمدت با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، آغاز كردند.
جلسه تمريني امروز با نشست صميمانه حبيب كاشاني، مديرعامل باشگاه سايپا با اعضاي تيم فوتبال بزرگسالان آغاز شد.
در اين نشست صميمانه كه بارعايت فاصله اجتماعي و استفاده از ماسك توسط تمامي اعضاي حاضر در جلسه برگزارشد، حبيب كاشاني، مديرعامل باشگاه سايپا ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات روزه داران عزيز و تبريك عيد سعيدفطر اظهار داشت؛ ليگ امسال و بازيهاي شما را زير نظر داشته ام و از كميت و كيفيت كار و اجحاف هاي در حق تان كه دليل جايگاه امروزتان در جدول است، بخوبي مطلع هستم.
 ايشان با اشاره به اهميت تيم فوتبال بزرگسالان و تمام كوشش مديريت باشگاه در حمايت مالي و معنوي از اين تيم، ادامه داد؛ شما داراي پتانسيل بسيار بالايي هستيد و بايد با اراده و همدلي بيشتر، آينده اي شايسته براي مجموعه سايپا و خودتان رقم زنيد.
كاشاني با تاكيد بر حمايت از سرمربي و كادرفني گفت؛ ابراهيم صادقي، سرمايه سايپاست و به كار او و كادرش در اين تيم اعتماد كامل دارم.
در پايان اين جلسه صميمانه، اعضاي تيم فوتبال و مجموعه سايپا با ذكر نام مولاي متقيان حضرت امام علي(ع)، براي ادامه موفقيت آميز در ليگ برتر، هم پيمان شدند.
نارنجي پوشان با حضور در زمين شماره (١) مجموعه سايپا، زير نظر كادرفني با رعايت پروتكل هاي بهداشتي به انجام كارهاي سبك دويدن و كار با توپ در اولين جلسه تمريني گروهي بعد از تعطيلي طولاني بلندمدت جام نوزدهم، پرداختند.

مازیار قربانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.