صادقی: آماده رقابت با سپاهان هستيم/اميدوارم تصميم خوب و درستي گرفته شود

صادقی: آماده رقابت با سپاهان هستيم/اميدوارم تصميم خوب و درستي گرفته شود


به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، ابراهیم صادقی سرمربي تيم فوتبال بزرگسالان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: در ابتدا باید نگرانی خودمان را از شرایط به وجود آمده اعلام کنیم، امیدوارم هیچ بازیکنی و هیچ خانواده‌ای و هیچ‌کدام از عوامل تیم‌ها درگیر این بیماری نشوند. امیدوارم تصمیم خوب و درستی گرفته شود تا بازیکنان دچار مشکلی نشوند.
صادقی در مورد بازی مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم خیلی بزرگی است. مربی و بازیکنان بزرگی دارد. بازی خیلی سختی مقابل این تیم داریم اما تمریناتی که در این هفته انجام دادیم آماده یک بازی خیلی خوب هستیم. مطمئنم می‌توانیم یک بازی خیلی خوب مقابل تیم بزرگ سپاهان انجام بدهیم.
وی در مورد اینکه سپاهان دومین خط حمله لیگ را دراختیار دارد، گفت:‌ همانطور که گفتم سپاهان بازیکنان خوب و بزرگی دارد. بازی خیلی سختی است. این تیم هر سال برای قهرمانی می‌جنگد اما ما آماده‌ایم و در زمین خودمان بازی داریم. بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و مطمئنم می‌توانیم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم. امیدوارم فردا روز خوبی برایمان باشد.
وی در مورد تست کرونا پیش از این مسابقه گفت: امروز قبل از تمرین تست کرونا می‌دهیم و امیدوارم هیچ بازیکنی مثبت نباشد.
سرمربی سایپا در مورد ابتلای 16 نفر از اعضای تیم فولاد به کرونا اظهار داشت: چیزی که اعلام شده نتیجه تست‌ها بوده و فکر نمی‌کنم دلیلی داشته باشد باشگاه یا تیمی بخواهد بزرگنمایی کند. نتیجه تست‌ها مشخص است. تیم‌های دیگری هم درگیر هستند اما امیدوارم هیچ بازیکنی از تیمی درگیر این مسئله نشود.
صادقی در مورد احتمال توقف مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: باید بیشتر فکر کنیم. قبل از شروع مسابقات گفتم باید ببینیم شرایط چگونه است. بهتر بود دو لیگ را به هم متصل می‌کردیم. یعنی این 9 بازی را به اضافه 30 بازی لیگ بعد در شرایط خوبی برگزار می‌کردیم. پیشنهاد من در آن موقع این بود. اما این اتفاق الان افتاده و پیشنهادی ندارم. امیدوارم مسئولین تصمیم خوبی بگیرند تا بازیکن و خانواده‌ای درگیر این بیماری نشود.
وی افزود: شرایط سخت است اما خوشبختانه تیم ما تا الان مشکلی نداشته، باید از باشگاه تشکر کنم که ما تا امروز پنج مرحله تست دادیم. فقط یک بازیکن ما در مرحله اول مثبت شد که بعد از 14 روز دوباره تستش منفی شد و مقابل استقلال هم بازی کرد.  یک بازیکن ما هم قبل از بازی با استقلال مثبت شد که قرنطینه شد و امروز دوباره تست می‌دهد. امیدواریم منفی باشد. هیچ‌کدام از بازیکنان ما تا الان مشکل خاصی نداشته‌اند چون در این زمینه خوب عمل کردیم. باشگاه‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند اما بعضی اوقات اینها کافی نیست و شاید بازیکنی درگیر این مساله شود.

 

https://video.varzesh3.com/video/216602/%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.