صادقی: بازيكنانم سربلند از بازي با تيم ها به دنبال كسب سهميه بودند

صادقی: بازيكنانم سربلند از بازي با تيم ها به دنبال كسب سهميه بودند

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو اظهار داشت: بعد از اینکه تمرینات را شروع کردیم، می دانستیم که 3 بازی خیلی سخت با تیم هایی که برای کسب سهمیه تلاش می کنند، یعنی استقلال، سپاهان و شهرخودرو خواهیم داشت. خوشبختانه بچه ها تلاش زیادی داشتند و با انگیزه تمرین کردند. در دو بازی نتایج نسبتا خوبی گرفتیم و این هم سومین بازی مهم و سخت ما هست و فردا برابر تیمی قرار می گیریم که برای کسب سهمیه می جنگد.

وی افزود: جا دارد از همه بازیکنانم تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب و با انگیزه تمرین کردند و در دو بازی اخیر خوب ظاهر شدند. خیلی امیدواریم که بتوانیم این بازی را هم همانقدر خوب، قوی و پرتلاش بازی کنیم و بتوانیم نتیجه مطلوبی بگیریم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا تیمش محروم یا مصدومی دارد، گفت: ما دو بازیکن خود یعنی فرشاد هاشمی و روزبه شاه علیدوست را به دلیل اخراج و چهار کارته بودن در اختیار نداریم. تنها مصدوم ما هم امیرحسین حسین زاده است که در سه هفته اخیر هم او را نداشتیم.

صادقی درباره تغییرات در کادرفنی شهرخودرو عنوان کرد: آن ها تیم خیلی خوبی هستند و بازیکنان خوبی دارند. ما تمرکز روی کار خودمان داریم و می دانیم که باید روبروی یک تیم باتجربه تلاش صددرصدی کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.