نشست صميمانه حبيب كاشاني با اعضاي تيم فوتبال سايپا

نشست صميمانه حبيب كاشاني با اعضاي تيم فوتبال سايپا

‪حبيب كاشاني، مدیرعامل شرکت فرهنگي ورزشي سايپا با اعضاي تيم فوتبال بزرگسالان دیدارکرد و با آنها سخن گفت.‬

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛ عصر امروز دوشنبه ٣٠ تيرماه، نشست صميمانه اي ميان حبيب كاشاني، مديرعامل باشگاه سايپا و اعضاي تيم فوتبال بزرگسالان برگزار شد.
حبيب كاشاني، مديرعامل باشگاه سايپا ضمن خداقوت به كادرفني، بازيكنان، پزشكان و اعضاي پشتيباني تيم فوتبال بزرگسالان باتوجه به طولاني بودن و مشكلات اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر، نتايج بدست آمده در چهار مسابقه گذشته را مناسب توصيف كرد.
مديرعامل باشگاه سايپا با حمايت از سرمربي جوان تيمش ابراز داشت؛ ابراهيم صادقي سرمايه سايپا است و ايشان يكي از محفوظ ترين و با شخصيت ترين مربياني است كه من در طول عمر حضورم در ورزش ديده ام.
وي خطاب به بازيكنان اعلام داشت؛ مديريت باشگاه اعتماد كامل به سرمربي خود دارد و شما هم بايد جواب اعتماد او به شما را به نحو احسن بدهيد.
كاشاني افزود؛ صادقي، فردي تلاشگر و سخت كوش است و با توانايي كه در شما ديده ام مطمئن هستم نمي گذاريد هجمه اي به شما وارد شود.
مديرعامل شركت فرهنگي ورزشي سايپا ديدارهاي پاياني جام را براي تمام تيم ها حساس و مهم دانست و اعلام داشت؛ در هفته هاي پاياني تمامي ديدار ها همانند فينال است و جايگاه تيم ها در جدول تعيين كننده نتيجه مسابقه نخواهد بود،
چهار ديدار سخت را پشت سرگذاشتيد و پنج ديدار سخت تر  پیشرو دارید که حیاتی و‌مهم است، در این پنج بازی آخر لیگ جایگاه تیم ها در  جدول مشخص کننده نتیجه بازی نیست و تیمی برنده بیرون می آید که از فرصت هایش به نحو احسن استفاده کند.
حبيب كاشاني افزود؛ بايد از اعتمادي كه به شما و جوانگرايي شده است، بخوبي دفاع كنيد تا اين كار ارزشمند در ديگر باشگاه ها رواج يابد.
كاشاني ادامه داد؛ هزينه قرارداد تمام تيم به اندازه يك بازيكن خارجي تيم هاي صدرنشين است و اين يعني حفظ و استفاده بهينه از منابع مالي.
كاشاني خبر از پرداخت بخشي از قراردادها داد و گفت؛ خوشبختانه توانسته ايم در اين زمينه بخوبي عمل كنيم و در بعضي موارد جلوتر از تعهداتمان هستيم و حالا نوبت شماست تا از توانايي بالاي خود استفاده كنيد و  بهترين ها را رقم بزنيد.
مديرعامل باشگاه سايپا در ادامه گفت؛ همانطور كه در موفقيت ها همه سهيم هستند در شكست هم در كنارهميم  و انتظار دارم، غيرتي كه در چند بازي گذشته از شما ديدم و لذت بردم در ديدار هاي پيش رو نظاره گر باشم.
بعد از انجام صحبت های مدیرعامل و به درخواست او از بازیکنان برای اعلام نظرات خود، روزبه شاه علیدوست کاپیتان نارنجی پوشان به نمایندگی از تمام بازیکنان از زحمات مدیریت عامل باشگاه و کادر فنی تشکر کرد و ابراز داشت که در مسابقات آینده با تمام قوا پا به میدان مسابقه خواهیم گذاشت تا بخشی از اعتماد مدیریت و کادرفنی را جبران کرده باشیم.
حبيب كاشاني در پایان جلسه به گپ و گفتگو با بزرگترهای تیم و امیرحسین حسین زاده، بازیکن مصدوم تیم پرداخت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.