تلاش بي نتيجه شاهين براي بقا

تلاش بي نتيجه شاهين براي بقا

سايپا حريف را در خانه متوقف كرد

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي و در ادامه هفته بيست و ششم مسابقات ليگ برتر فوتبال مردان، دو تيم سايپا و شاهين شهرداري بوشهر به مصاف يكديگر رفتند و سايپا ميزبان خود را متوقف كرد و بازي با نتيجه يك بر يك مساوي شد.
شاگردان ابراهيم صادقي نيمه اول را حساب شده و هجومي شروع كردند. دقيقه ٣٢ بازي بازيكنان سايپا روي يك ضربه از زاويه بسته دروازه حريف را به شدت تهديد كردند و تير دروازه شاهين منجي دروازه اين تيم شد و نيمه اول دو تيم با نتيجه بدون گل به رختكن رفتند.
سايپايي هاي جوان نيمه دوم را بسيار هجومي شروع كردند.دقيقه ٥٣ مسابقه شوت راه دور  و زيباي محمد صادق باراني با واكنش درويشوند به كرنر رفت. سايپايي ها دست از حمله برنداشتند و بارها از جناحين دروازه حريف را مورد حمله قرار دادند وبالاخره در دقيقه ٦٩ آرمان رمضاني با يك ضربه سر بسيار زيبا دروازه ميزبان را باز كرد.
دقيقه ٧٠ با نظر داور پنالتي به نفع شاهين بوشهر اعلام شد كه ميلاد صارمي دروازه سايپا را باز كرد. در ادامه تلاش دو تيم بي نتيجه بود و بازي در نهايت با نتيجه يك بر يك پايان يافت  و سايپا يك امتياز حساس ديگر را در خانه حريف به دست آورد.
سايپا چهار مسابقه حساس و نفس گير ديگر را در ادامه مسابقات ليگ برتر در پيش رو خواهد داشت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.