شاه علیدوست: بازی در گرمای بوشهر تنها از پشت تلویزیون راحت است

شاه علیدوست: بازی در گرمای بوشهر تنها از پشت تلویزیون راحت است
کاپیتان سایپاگفت: بازیهای سختی را پشت سر گذاشتیم و در دیدارهای آینده زحمات مدیریت و سرمربی را جبران خواهیم کرد.

هیچ سالی در این فصل بوشهر نرفته بودیم و معمولاً در این وقت سال تیم ها به دنبال زمین تمرین در شهرهای سردسیر برای انجام تمرینات بدنسازی پیش فصل هستند و نه برنامه‌ریزی برای انجام رقابتی شش امتیازی در شرجی ترین شهر کشور باشند، روزبه شاه علیدوست با بیان این مطلب به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا از پشت تلویزیون و زیر باد کولر ترسیم سیستم ها گلزنی آسان است اما اینکه در دمای ۴۰ درجه با رطوبت ۸۰ درصد بتوانی در زمین با جدیت تمام بدوی کار سختی است اما با مدیریتی که در زمین مسابقه داشتیم توانستیم چند موقعیت ایجاد کنیم و اینکه تیم ما ۵ غایب در این دیدار داشت.

شاه علیدوست گفت: ۹بازی پسا کرونا ما همگی از حساسیت بالایی برخوردار می باشد که تا اینجا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کار در پنج رقابت آن موفق عمل کرده ایم.

شاه علیدوست از دیدار این هفته سایپا در مصاف با ماشین سازی گفت این دیدار با توجه به رقابت دو تیم و جایگاهشان در جدول یک مسابقه ۶ امتیازی محسوب می شود و هم قسم شده ایم تا با پیروزی از این مسابقه خارج شویم.

کاپیتان سایپا درباره شرایط نارنجی‌پوشان گفت صادقی خود را وقت باشگاه سایپا کرده است و حمایت مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مهره تاییدی بر همین ادعا می باشند، روزبه شاه علیدوست کاپیتان نارنجی‌پوشان در ادامه گفت: مدت زیادی است که افتخار سایپایی بودن را دارم و به جرأت می‌توانم بگویم کمتر سرمربی در فوتبال ایران همانند صادقی دیده ام چرا که او از تمام پتانسیل خود برای تیم و باشگاه استفاده می کند.

شاه علیدوست ادامه داد وقتی سرمربی تیم این جرات را دارد تا تیم را جوان و کم‌هزینه ببندد نباید دیگر دغدغه داوری و یا برنامه مسابقات را داشته باشد اما در لیگ ما این موضوع جزء تبعات تیم جوان بستن به شمار می‌آید.

 وی گفت؛ اگر چند ملی‌پوش و بازیکن خارجی داشتیم داور بی‌تجربه برای ما نمی گذاشتند و این واقعا تاسف آور است یا مطمئن باشید اگر لیگ با نظم و به موقع شروع می شد ما در رتبه خوبی در جدول قرار داشتیم.

شاه‌علیدوست در پایان از حمایت‌های مادی و معنوی باشگاه و مدیرعامل تشکر کرد و گفت آقای کاشانی ورزشی هستند و به خوبی به شرایط موضوعات آگاهی دارند و امیدوارم بتوانیم زحمات ایشان و آقای  صادقی را در زمین مسابقه جبران کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.