در راستای افزایش و بهبود سطح امکانات تمرینی؛

برپایی آئین کلنگ زنی در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا

برپایی آئین کلنگ زنی در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا
صبح امروز شنبه مورخ ٢٥ مرداد ماه طی مراسمی ، کلنگ مجموعه هتل و استخر شرکت فرهنگی ورزشی سایپا زده شد

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا در راستاي افزايش و بهبود سطح امكانات تمريني و با رویکرد کاهش هزینه براي  كليه تيم هاي ورزشی مراسم کلنگ زنی مجموعه هتل و استخر شرکت فرهنگی ورزشی سایپا زده شد.
رشد و تعالی فرهنگی و ورزشی جامعه امروز منوط به اهتمام و تلاش مسئولین در ایجاد فضا و محیط های ورزشی می باشد. در همین راستا و در مرحله اول، با مساعدت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مجموعه ورزشی سازه گستر به شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اختصاص داده شد و با پیشنهاد مهندس کاشانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین گردید.
در مرحله دوم، پروژه ساخت مجموعه هتل و استخر شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با رویکرد کاهش هزینه و درآمد زایی کلنگ زده شد. در این مراسم مهندس کاشانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران بهمراه مهندس اعوانی مدیرعامل شرکت توسعه مهندسی سایپا( سیکو) که مسئولیت ساخت این پروژه را دارند ،حضور داشتند.
شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با رویکرد تبدیل بهینه  فضاهای موجود در شرکت به فضاهای اختصاصی و حرفه ای ورزشی  در جهت رشد و شکوفایی ورزش در مجموعه سایپا و در سطح کشور گام بر می دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

زینب چرخی
زینب چرخی شنبه, 25 مرداد,1399 23:07
ممنون از آقای بهمن بلالی بخاطر گزارش خوبشون