احمد دامغانی نژاد:

سالن شهدای کارگر سايپا تمامی استاندارهای مورد نیاز را دارد

سالن شهدای کارگر سايپا تمامی استاندارهای مورد نیاز را دارد


سایپا از قدمت ورزشی بسیار بالایی برخوردار است و سوابق زیادی در برگزاری مسابقات و همایش ها دارد از این رو به امید خدا هفته نخست رقابتهای لیگ برتر بدون هیچ مساله ای برگزار خواهد شد.
احمد دامغانی نژاد ناظر فنی دیدار سایپا و هورسان رامسر ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: رقابتهای سوپر لیگ والیبال کشور یادواره سردار شهید سلیمانی راس ساعت 16 امروز در 7 استان کشور کلید می خورد و سایپا در سالن شهدای کارگر این شرکت میزبان هورسان رامسر خواهد بود.
وی در خصوص تجهیزات و امکانات سایپا افزود:  مجموعه سایپا مجموعه بسیار کاملی است  و تمامی امکانات و تجهیزات از قبیل سالن، توپ، عوامل اجرایی و موارد پیش بینی شده را برای برگزاری این مسابقه فراهم کرده است. بعد از نشست هماهنگی برگزاری مسابقه که روز گذشته برگزار شد، چک لیستی آماده شده که خوشبختانه امروز سالن در بازدید مجدد بدون هیچ مساله ای آماده میزبانی این دیدار است و تمامی استاندارهای مورد نیاز را داراست.
دامغانی ادامه داد: سایپا جز با انضباط های لیگ برتر است و به تجربه در تمام 30 سالی که قضاوت کردم و اکنون که به عنوان ناظر فنی در مسابقات حضور دارم، این تیم را جز بهترین های والیبال ایران می دانم.
ناظر فنی دیدار سایپا و هورسان در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا سالن از نظر نور، گرما، رطوبت و رختکن مورد بررسی  و تایید قرار گرفت. ای کاش این امکانات در تمامی استانها نیز فراهم تا رقابتهای سوپر لیگ امسال با میزبانی های مورد قبولی برگزار شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.