پاسداشت هفته دفاع مقدس در شركت فرهنگي ورزشي سايپا:

آیین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سايپا برگزار شد

آیین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم سايپا برگزار شد
با حضور خانواده شهید مدافع حرم درشركت فرهنگی ورزشی سايپا، محل تمرین تیم فوتبال این باشگاه در جام بیستم لیگ برتر ایران به نام شهید اسدالله ابراهیمی مزین گردید.

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا، باشگاه سایپا در راستای برنامه های فرهنگی خود و به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسمی را با حضور خانواده عالیقدر شهید مدافع حرم و اعضای هیات مدیره و جمعي از مدیران شركت در جهت نكوداشت ياد و خاطره شهيد اسدالله ابراهيمي از همکاران گرانقدر گروه معظم خودرو سازی سایپا برگزار کرد.
در این مراسم که از همسر و فرزندان شهید اسدالله ابراهیمی دعوت بعمل آمده بود از ايثار و رشادت هاي آن شهيد بزرگوار ياد شد و لوح سپاسی توسط اعضای هیئت مدیره، به خانواده این شهید معظم مدافع حرم آل الله، اعطا گرديد.
در متن این لوح آمده است:


خانواده محترم شهید مدافع حرم اسدالله ابراهیمی
حضور مردان بزرگ در جمع همكاران گرانقدر گروه معظم خودروسازي سايپا، باعث افتخار و سربلندي ما و ايران اسلامي قرار گرفته است.
شركت فرهنگي ورزشي سايپا مفتخر است که به پاسداشت مقام این شهید مدافع حرم و هفته دفاع مقدس, محل تمرین تیم فوتبال بزرگسالان خود را در جام بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به نام شهید اسدالله ابراهیمی مزین کرده تا چراغ راهی باشد برای جوانان ورزشکارمان که سرمایه های سرزمین ما هستند.

گفتنی است: شهید اسدالله ابراهیمی، پرسنل شرکت پارس خودرو از فرماندهان گردان فاطمیون بود  که در سال ۱۳۹۵ به درجه رفیع  شهادت نائل شد.
در انتهای این نشست خانواده محترم این شهید عالیقدر به همراه اعضاي هيات مديره و تني چند از مديران وابراهيم صادقي، سرمربي تيم فوتبال بزرگسالان، به محل تمرین تیم فوتبال سایپا رفتند و نام زمین شماره یک را به نام شهید اسدالله ابراهیمی مزین کردند.

farbod baghaei امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.