انگیزهٔ ستودنی بانوان سایپا در تمرینات

انگیزهٔ ستودنی بانوان سایپا در تمرینات
تمرينات تیم والیبال بانوان سایپا باانگیزهٔ بالای بازیکنان در حال انجام است.

 

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، تیم والیبال بانوان سایپا خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های لیگ برتر فصل 99، آماده می‌کند. رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور از روز اول آبان‌ماه با حضور 8 تیم آغاز می‌شود و تیم والیبال بانوان سایپا در اولین رقابت این مسابقات به مصاف تیم شهرداری قزوین خواهد رفت.

تمرینات تیم والیبال بانوان سایپا از اواخر شهریورماه با حضور 19 بازیکن زیر نظر مریم هاشمی، سرمربی این تیم در سالن اختصاصی بانوان واقع در مجموعهٔ ورزشی آمنه تهران آغازشده است.

تمرین بانوان سایپا در دو نوبت صبح و عصر و با انگیزهٔ ستودنی بازیکنان برای تمرین در حال انجام است که یکی از نکات شایان توجه این تمرینات است.

 تمرینات این روزهای بانوان نارنجی‌پوش لیگ والیبال ایران ابتدا با حرکات گرم‌کننده و کششی آغاز شده و سپس تمرینات بدن‌سازی و وزنه در دستور کار شاگردان مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال سایپا قرار می‌گیرد.

تمرین توپی بازیکنان در نوبت عصر برگزار می‌شود که انواع تکنیک‌های والیبال و تاکتیک‌های گروهی و تیمی ازجمله  تمرینات عصر خواهد بود که با نظارت کادر فنی نارنجی‌پوشان انجام می‌شود.

 شبنم علیخانی، سودابه باقرپور، مهسا صابری، پوران زارع، نگار کیانی، مونا خواجه کلایی و مونا آشفته، بازیکنان ملّی ‏پوش حاضر در تمرینات تیم والیبال بانوان سایپا در کنار بازیکنانی هم چون غزاله نجاتی، ستایش جبلی، ریحانه داورپناه، زویا خالقی و غزاله نوروزی هستند.

مریم هاشمی به‌عنوان سرمربی، سمیرا بیگدلی (سرپرست)، شهرزاد ریاضی و مهسا آراسته (مربی)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، نرگس رجاجی (آنالیزو) و مریم مطلبی (بدنساز) کادر فنی تیم والیبال سایپا هستند.

farbod baghaei امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.