پنالتی هايي كه سوخت تا امتياز مسابقه تقسیم شد

پنالتی هايي كه سوخت تا امتياز مسابقه تقسیم شد
تیم فوتبال سایپا در تقابل با مس رفسنجان, به یک امتیاز مسابقه رضایت داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال جام بيستم , امروز ( دوشنبه ) هفدهم  آذرماه, تیم فوتبال سایپا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پاس قوامين به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

تیم فوتبال سایپا با پیراهن و شورت نارنجی و تیم مس رفسنجان با پیراهن و شورت مشکی در مستطيل سبز حاضر شدند.
نیمه اول شاگردان ابراهيم صادقي با بازی مالکانه خود صاحب توپ و ميدان بودند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه تیم مس رفسنجان ایجاد کردند که خوش شانسی تيم حريف سبب شد که نیمه اول با تساوي به رختکن بروند.
از نکات حاشیه ای نیمه اول می توان به وقت تلف کردن دروازه بان تیم مس رفسنجان اشاره کرد،  با توجه به تعویض اجباری برای تیم مس رفسنجان در دقیقه ۲۴، دروازه بان مس خود را به زمین زد تا بازیکن تعویضی بتواند خود را گرم کند و وارد زمین شود.
این وقت تلف کردن ها در نیمه دوم نیز ادامه داشت و بازی برتر سایپا کاملا مشهود بود و نارنجی پوشان در چندین موقعیت شانس گلزنی داشتند. ضربه شوت محسن مسلمان , موقیعت گلزني مجید علیاری و صادق باراني بازهم با خوش شانسی تیم مس به گل تبدیل نشد.

داور جوان این بازی سه صحنه کاملا مشهود را برای سایپایی ها پنالتی نگرفت. در صحنه ای که در وقت های اضافه نیمه اول رخ داد و ضربه بازیکن تیم مس رفسنجان باعث خونریزی زانوی حسین مالکی نیز شد، در نیمه دوم نیز با وجود خطا روی مجید علیاری پنالتی سایپا سوخت،
 و در دقيقه ٩٠، توپ محمدرضا سلیمانی را مدافع مس با دست کنترل کرد, تا سه پنالتی  به نفع سایپا در این مسابقه گرفته نشود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.