سرمربی سایپا: وقتی سالم کار کنید خداوند به شما کمک خواهد کرد

سرمربی سایپا: وقتی سالم کار کنید خداوند به شما کمک خواهد کرد

به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛ ابراهیم صادقی امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که رتبه آنها نشان می دهد تیم مقتدری است که فوتبال مناسبی ارائه می دهد. می خواهیم روند فنی مناسب مان را حفظ کرده و نتیجه بیگریم. 

وی افزود: امسال هدفمان ادامه سازندگی با راهبردی بهتر و همچنین کسب نتایج مطلوب تر نسبت به فصل گذشته است. تا پایان هفته هشتم از نظر فنی تیم سایپا روند رو به رشدی داشته و هر بازی بهتر شده ایم. در 2 دیدار قبلی علاوه بر فوتبال مناسب، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و باید بیشتر تلاش کنیم تا در گلزنی بهتر شویم. صنعت نفت را به خوبی می شناسیم و تلاش می کنیم، امتیاز کامل را کسب کنیم. 

سرمربی سایپا تصریح کرد: در خلق موقعیت خوب هستیم اما تیم جوانی داریم و مهاجمان 23 یا 24 ساله هستند و احتیاج است بیشتر کار کنیم. امیدوارم بازیکنان از موقعیت ها که ایجاد می کنند، به گل برسند. 

وی در مورد اعتراض زیاد باشگاه و مربیان لیگ برتری به برنامه ریزی مسابقات، گفت: هر مربی منافع تیم خودش را در نظر می گیرد. در دو روز اخیر خیلی اعتراض شد و در خصوص تیم سایپا می گویم که برنامه ریزی لیگ برای ما خیلی فشرده نیست. شرایط این فصل ویژه بود و وسط مسابقات یکی از تیم ها به لیگ قهرمانان آسیا رفت. 

این مربی جوان ادامه داد: از پارسال شاید در یک یا دو کنفرانس در خصوص برخی موارد معترض بودم و وقتی می بینیم حق تیم پایمال می شود از تیم دفاع می کنم. 

صادقی در خصوص استفاده دوباره از داوران پشت دروازه از هفته نهم، توضیح داد: امیدوارم داوران پشت دروازه بتوانند کمک کنند تا اعتراض ها زیاد نشود. در هشت دیدار گذشته سایپا، بیشتر داوران جوان و کم تجربه قضاوت کردند اما خیلی اعتراض نداشته ایم. در نهایت امیدوارم داوران پیشرفت کنند. 

وی در مورد جوانگرایی تیم ها در فصل جاری لیگ، گفت: کاری که فصل گذشته انجام دادیم روی تیم ها تاثیر گذاشت و امسال هم جوان ترین تیم لیگ هستیم. وقتی امسال لیگ را نگاه می کنم مشخص است مربیان بیشتر به سرمایه های باشگاه خود فرصت می دهند. این اتفاق خوبی است و در آینده برای باشگاه منافع مالی دارد و در کنار آن باید همراه با نتیجه مناسب باشد. 

صادقی در پایان اظهار داشت: امیدوارم دیدار فردا زیبا باشد و ما هم نتیجه بگیریم. روی تیم ما فشاری وجود ندارد و فرآیند درستی را طی می کنیم. به طور قطع وقتی فرآیند درست باشد در پایان به نتیجه ختم می شود. وقتی سالم کار کنید قطعا خداوند به شما کمک خواهد کرد. 

دیدار تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال فردا (سه شنبه) از ساعت 15:20 در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.