حیوان دوستی و توجه به محیط زیست در باشگاه سایپا

حیوان دوستی و توجه به محیط زیست در باشگاه سایپا
باشگاه سایپا تنها باشگاه فعال ایران در محیط زیست و دارنده ایزو 14001 در این حوزه، سالهاست که در زمینه توجه به محیط زیست پیش قدم بوده اما این بار پرسنل این شرکت به شکل کاملا خودجوش مهربانی با حیوانات و محیط زیست را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ حمایت از محیط زیست در باشگاه سایپا ید طولایی دارد. حمایت از آهوی ایران، نصب لانه پرندگان در محوطه سبز این باشگاه در طرح پرندگان را دریابیم، طرح آسمان آبی من به عنوان تلنگری برای آلودگی هوا، پیشگیری از مصرف بی رویه آب با طرح آب نبض زندگی، مسابقه پرنده نگاری و عکاسی از پرندگان، کاشت 200 اصله درخت، برنامه ریزی طرح مراقبت از درخت و حمایت از همایش جنگلداری از برنامه هایی است که در کارنامه این باشگاه ثبت شده است. اما این بار نه به صورت برنامه ریزی شده بلکه به شکل کاملا خودجوش پرسنل این باشگاه یک کاربه یادماندنی دیگر وسط این همه هیاهو انجام دادند و به درمان چشم بچه گربه های ساکن در محوطه باشگاه سایپا پرداختند.
در باشگاه سایپا آنقدر پرداختن به محیط زیست جزئی از کارهای روزمره شده که یکی از دغدغه های همکاران شده است، به طوری که در تصویر آقایان ایرج مرادی و امیرهوشنگ پناهی مشغول مداوای چشم بچه گربه های ساکن در این باشگاه هستند.
امیدواریم اهمیت به محیط زیست، حیوان دوستی و کاهش مصرف منابع طبیعی در کشور یکی از برنامه های تمامی آحاد جامعه باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.