ابراهیم صادقی: می توانستیم برنده بازی باشیم

ابراهیم صادقی: می توانستیم برنده بازی باشیم

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ،ابراهیم‌صادقی سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از بازی مقابل تيم آلومنیوم اراك گفت : روی بی تجربگی گل تساوی را دریافت کردیم.

صادقی افزود: آلومینیوم دو بازی خود را مقابل تیم های بزرگ با برتری پشت سرگذاشته بود و با روحیه خوب به مصاف تیم ما آمده بود.
ما نتوانستیم مواردی که تمرین کرده بودیم را به خوبي اجرا کنیم ، هر چند در ساختار دفاعی تیم‌ما خوب بازی کرد.

در ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و توانستیم موقعیت های خوبی هم به دست بیاوريم و در نهایت به گل رسیدیم اما متاسفانه در اواخر  بازی
 با بی تجربگی و یک خطای بی مورد یک موقعیت گل دادیم که حريف توانست به گل برسد.

در کل تساوی خارج از خانه مقابل تیمی که دو هفته اخیر مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفته بود برای ما راضی کننده بود و امیدواریم در آینده روی سبک‌بازی پیشرفت کنیم‌و نتایج خوبی بگیریم.


صادقی در مورد قضاوت داور بازی هم گفت:به نظر من داور با اقتدار قضاوت کرد
،کادر آلومینیوم روی هر سوتی اعتراض می کرد ومی خواستند داور را تحت تاثیر قرار بدهند و این هم یک‌شگردی هست که روی خطای معمولی داور را تحت تاثیر قرار دهند ولی داور در این دیدار مقتدرانه قضاوت کرد.

سرمربی سایپا در مورد شرایط نزديك جدول هم افزود؛
لیگ‌امسال ۳ تیم پایین جدول حضور دارند ۲ تیم در بالای جدولند و ۱۱ تیم در وسط جدول هستند امتیازات تیم ها به همديگر نزديك است  و این نشان میدهد که خیلی رقابت سختی وجود دارد و هر تیمی که امروز  تمركز لازم را داشته باشد و کیفیت خوب خود را حفظ كند  موفق خواهد شد و نتایج خوبی به دست خواهد آورد.
امیدوارم که فوتبال ما هر سال از لحاظ فنی پیشرفت كند و در جهت بازيكن سازي گام بردارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.